Takaisin aiheisiin

Akun vaihto
TOYOTA AVENSIS StW (ZRT27, ADT27)

  • @user_918823 Apr 12, 2022
    Jäsen
    2013 vm Avensiksen akku on väsymässä. En viittisi tämän takia käydä korjaamossa. Miten teen sen itse turvallisella tavalla.
    Vastaa

    Aloitettu

    12.04.22

    Uusin vastaus

    07.02.23

    Vastausta

    1

    Katselukertaa

    458

  • @user_1391025 Feb 07, 2023
    Jäsen
    hei avensis mies itellä on kans avensis  vm  2012   1. 8  bensakoneella  farkku mallinen   ja   mun kaveri vaihto mun autoon uuden akun  se tapahtuu  sillain et   apukaapeleilla  yhdistetään  vanhasta akusta uuteen  akkuun  et ei  sähkö katkea  vaihdon  aikana ollenkaan.  auton  omiin  plus ja miinus  kaapeleihin  laita  kiinni  apukaapelit  sen  jälkeen voit irrottaa  vanhasta  akusta  kaapelit irti. ja vanha akku irti  telineestä  ja uusi akku tilalle .  ja  akun navat  kiinni   ja  kiristys .  sen jälkeen voi  ottaa  kaikki  apukaapelit  irti. näin on uusi akku vaihdettu . itellä kun vaihdettiin  uusi laturi  konepellin alle niin  väkisinkin  joutu ottamaan  akusta  piuhat irti   mut  ei tapahtunu yhtikäs mitään  omituista  laturin vaihdon jälkeen  kuin et   radio  meni sekasin  ei muuta  ja kaikki  muu toiminta  pelasi ihan  normaalisti.  
    Vastaa

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata aiheisiin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!

Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.

Autodoc CLUB app qr-code
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

Autodoc CLUB App icon