AUTODOC FORUM / Auton keskustelut merkin mukaan / RENAULT / Muuta asiaa toimituksesta.

Takaisin aiheisiin

Muuta asiaa toimituksesta.
RENAULT SCÉNIC II (JM0/1_)

  • MITSUBISHI ASX (GA_W_) 2.0 MIVEC (GA2W)
    @user_249519 Feb 23, 2023
    Jäsen
    Tilaan ko. autoon varaosia jotka ovat pienikokoisia sitten olen tilaamassa moottorin alapuolelle suojamuovia. Laskuun tulee yli 100 €:n lisämaksu “isokokoisesta tuotteesta lisämaksu. Tuotteen hinta on 34 €. En tilaa ko. tuotetta vaan muut tuotteet. Tilaan ko. tuotteet toiselta toimijalta samaan hintaan ja maksan toimituskuluja 11.90 €. Näin olen tehnyt lukuisia kertoja kun olen tilannut varaosia Autodoc:lta
    Vastaa

    Aloitettu

    23.02.23

    Uusin vastaus

    23.02.23

    Vastausta

    2

    Katselukertaa

    147

  • MITSUBISHI ASX (GA_W_) 2.0 MIVEC (GA2W)
    @user_249519 Feb 23, 2023
    Jäsen
    Isokokoiset tuotteet kuten auton matot kannattaa tilata muualta. Autodoc:lla niille tulee yli 100€:n isokoisen tuotteen lisämaksu yli 100 €.  20 €:n matot maksavat siis 130 € ja jos tilauksessa on muutakin pienempää tavaraa esim. 200 €lla tulee ne maksamaan yli 300 €. Eli tuon 20 €:n maton vuoksi tulee hintaan n. 30 %:n lisämaksu. Järjetöntä ! Eli vielä lisää. Nappulat tilataan Autodoc:lta ja isompi tavaraa muualta jossa kohtuullinen toimitusmaksu
    Vastaa
    • MITSUBISHI ASX (GA_W_) 2.0 MIVEC (GA2W)
      @user_249519 @user_249519 Feb 23, 2023
      Jäsen
      Olen nyt tilaamassa tavaraa Autodoc:lta mutta odotan tarjouksia muita toimijoilta joilla on hillitymmät toimitus maksut eikä ison tavaran lisämaksua kuten moottorin alapanssarista/muovista jonka koko on n. 700 x 600 mm
      Vastaa

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata aiheisiin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!

Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.

Autodoc CLUB app qr-code
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

Autodoc CLUB App icon