Milloin vaihtaa Akku MITSUBISHI L200 -autossa
Osakategorian Käynnistysakku suositeltu vaihtoväli: 36 month / 70000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T), MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T), MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Akku L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) -malliin ja muihin MITSUBISHI-malleihin
Vaihtoehtoiset tuotteet
Kuinka vaihtaa Käynnistysakku MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Käynnistysakku
Työkalut
Vaihto: akku – MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Akun napaharja
10 mm:n yhdistelmäavain
10 mm:n hylsy
12 mm:n hylsy
Hylsyavain tai sähkötyökalu kiinnikkeiden irrotukseen ja asennukseen
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: akku – MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T). AUTODOC suosittelee:
  • Sytytysvirta on kytkettävä pois päältä ennen töihin ryhtymistä.
Vaihto: akku – MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1

Avaa konepelti.

Vaihe 2

Suojaa auton maalipinta ja muoviosat suojapeitteellä.

Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Akku MITSUBISHI L200 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat

Kierrä irti akun negatiivisen navan kiinnike. Käytä 10 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.

2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa MITSUBISHI L200 -auton Akku – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat

Irrota akun negatiivisen navan liitin.

3. Vaihe 5
    MITSUBISHI L200 Akku vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat

Irrota akun positiivisen navan suojakansi.

4. Vaihe 6
    Vaihtaa Akku itse MITSUBISHI L200 -autoon

Kierrä irti akun positiivisen navan kiinnike. Käytä 10 mm:n yhdistelmäavainta.

5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa MITSUBISHI L200 -auton Akku - helposti seurattavat online-ohjeet

Irrota akun positiivisen navan liitin.

6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Akku MITSUBISHI L200 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet

Irrota akun kiinnityspannan kiinnikkeet. Käytä 12 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.

7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Akku-osien vaihto MITSUBISHI L200 -autoon - lataa kuvitettu opas

Irrota akun kiinnityspanta.

8. Vaihe 10
    MITSUBISHI L200 -auton Akku: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas

Irrota akku.

9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Akku MITSUBISHI L200 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja

Puhdista akun napaliittimet. Käytä akun napaharjaa.

10. Vaihe 12
    MITSUBISHI L200 Akku vaihto: online-oppaat ja video-oppaat

Asenna uusi akku.

11. Vaihe 13
    Vaihtaa Akku itse MITSUBISHI L200 -autoon

Asenna akun kiinnityspanta.

Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Tarvitsetko uudet renkaat?

Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat MITSUBISHI L200 / Triton IV Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA, KB) -mallille

Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.

MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) Akku vaihtaminen - online-opas
MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Käynnistysakku MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) 3.2 DI-D 4WD (KB8T) - vaihto nõuanded
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Vaihtaa Käynnistysakku MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) - vaihtovinkit
    Vetoakselin kunnostus itse | Voimansiirron kunnostus – Osa 1
  • Huolto vinkit - MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) Käynnistysakku vaihto-opas
    Kuinka kiillottaa vanha moottorikoppa kiiltäväksi | AUTODOCin vinkit
  • Käynnistysakku MITSUBISHI L 200 Platform/Chassis (KA_T, KB_T) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Näin kiristät käsijarrun itse
Autodoc CLUB App icon
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.
Korvata MITSUBISHI L 200 / Triton Flatbed Kuorma-auto / Alusta (KA_T, KB_T) Akku itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
SCAN ME