Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä Torx-avainta T40. Käytä kiintolenkkiavainta.
Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä Torx-avainta T40. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 85 Nm vääntömomentilla.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
MERCEDES-BENZ VITO Bussi (W639) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Miten ja miksi tarkistaa öljyt | AUTODOCin vinkit
5 yleisintä öljyvuodon syytä | AUTODOCin vinkit
Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
5 yleisintä syytä, miksi jousitus kolisee | AUTODOCin vinkit
MERCEDES-BENZ VITO -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat