Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat taka pyörien alle.
    Vaihe 3
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.5 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 4
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Irroita etu pyörät
  3. VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 4motion 2005 Jousijalan Tukilaakeri vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 6
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystangon kiinnikkeet
  4. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 2006 -autoon
    Vaihe 7
    Irroita jarruletkun pidike iskunvaimentimesta
  5. Kuinka poistaa VW TRANSPORTER 2.0 TDI 4motion 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 8
    Irroita pään-kiinnitysmutteri olka-akselista
  6. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 9
    Irroita raidetangon pää olka-akselista
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousijalan Tukilaakeri-osien vaihto VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 10
    Löysää pyörännavan mutteria ja irroita se
  8. VW TRANSPORTER 2010 -auton Jousijalan Tukilaakeri: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 11
    Irroita ohjausvrsi olka-akselista
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2011 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 12
    Vedä olka-akselin vetoakseli ulos, ja kiinnitä se koriin nostamalla
  10. VW TRANSPORTER 1.9 TDI Jousijalan Tukilaakeri vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 13
    Irroita iskunvaimentimen laakerin alaosan kiinnikkeet
  11. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2013 2.5 TDI -autoon
    Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 4motion 2014 -auton Jousijalan Tukilaakeri: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 14.1
    Irroita olkaakseli iskunvaimentimesta.
    Vaihe 14.2
  12. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2015 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 15
    Avaa konepelti
  13. Vaiheittaiset suositukset VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 2.0 TDI 4motion -auton Jousijalan Tukilaakeri-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 16
    irroita ilmanmassamittarin johdot
  14. Tee se itse -vaihto: VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 1.9 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri - online-opas
    Vaihe 17
    Löysää kiinnikettä ja irroita ilmanottoletku suodattimen koelosta
  15. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 18
    Löysää kiinnikkeitä ja irroita ilmansuodattimen suojus
  16. Kuinka vaihtaa VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.5 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 19
    Irroita päällistiiviste moottoritilan seinämästä.
  17. VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 4motion 2005 Jousijalan Tukilaakeri vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 2006 -autoon
    Kuinka poistaa VW TRANSPORTER 2.0 TDI 4motion 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 20.1
    Irroita kiinnityspultit
    Vaihe 20.2
    Vaihe 20.3
    Vaihe 20.4
  18. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousijalan Tukilaakeri-osien vaihto VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 21
    Irroita iskunvaimentimen yläpään laakerin suojus.
  19. VW TRANSPORTER 2010 -auton Jousijalan Tukilaakeri: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 22
    Irroita iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnike
  20. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2011 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 23
    Irroita joustintuki
  21. VW TRANSPORTER 1.9 TDI Jousijalan Tukilaakeri vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 24
    Aseta iskunvaimentimen jousi jousenpuristimeen
    AutoDoc suosittelee:
    Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolinVarmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossaVarmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle
    Vaihe 25
    Irroita yläjoustintuen laakeri
  22. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2013 2.5 TDI -autoon
    Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 4motion 2014 -auton Jousijalan Tukilaakeri: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 26.1
    Asenna uusi joustintuen laakeri paikoilleen
    Vaihe 26.2
  23. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2015 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 27
    Asenna iskunvaimennin pyöränkoteloon
  24. Vaiheittaiset suositukset VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 2.0 TDI 4motion -auton Jousijalan Tukilaakeri-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 28
    Kiinnitä iskunvaimentimen yläpään laakeri
  25. Tee se itse -vaihto: VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 1.9 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri - online-opas
    Vaihe 29
    Asenna iskunvaimentimen yläpään laakerin suojus paikoilleen.
  26. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kuinka vaihtaa VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.5 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 30.1
    Asenna kiinnityspultit
    Vaihe 30.2
  27. VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 4motion 2005 Jousijalan Tukilaakeri vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 31
    Aseta moottoritilan seinän ylätiiviste paikoilleem
  28. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 2006 -autoon
    Vaihe 32
    Aseta ilmansuodattimen suojus paikoilleen ja kiristä sen kiinnikkeet.
  29. Kuinka poistaa VW TRANSPORTER 2.0 TDI 4motion 2007 -auton Jousijalan Tukilaakeri - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 33
    Kiinnitä ilmanottoletku suodattimenkoteloon kiinnikkeellä
  30. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 34
    Kytke ilmanmassamittarin johdot takaisin paikoilleen
  31. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jousijalan Tukilaakeri-osien vaihto VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 35
    Sulje konepelti
  32. VW TRANSPORTER 2010 -auton Jousijalan Tukilaakeri: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 36
    Asenna olka-akseli pyöränkoteloon ja vedä vetoakseli navan keskikohdan läpi
  33. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2011 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    VW TRANSPORTER 1.9 TDI Jousijalan Tukilaakeri vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 37.1
    Syötä pallonivel olka-akseliin ja kiinnitä se uudella mutterilla
    Vaihe 37.2
  34. Vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri itse VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2013 2.5 TDI -autoon
    Vaihe 38
    Kiristä iskunvaimentimen olka-akseliin kiinnittävä mutteri
  35. Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.0 TDI 4motion 2014 -auton Jousijalan Tukilaakeri: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 39
    Kiinnitä raidetangon pää kiinni olka-akseliin
    Vaihe 40
    Paina vaijeri ja jarruletku kumisuojiensa kanssa pidikkeeseen
  36. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2015 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 41
    Kiinnitä kallistuksenvakaajan yhdystanko joustintukeen
  37. Vaiheittaiset suositukset VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 2.0 TDI 4motion -auton Jousijalan Tukilaakeri-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 42
    Irroita vetoakselin mutteri
  38. Tee se itse -vaihto: VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 1.9 TDI 2004 -auton Jousijalan Tukilaakeri - online-opas
    Vaihe 43
    Asenna pyörä
  39. Kuinka vaihtaa Jousijalan Tukilaakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 44
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Ajoneuvon nettihuoltokirja
Tiedä mitä, milloin ja miten korjata ja hallitse autokulujasi
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) Jousijalan Tukilaakeri itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) Jousijalan Tukilaakeri vaihtaminen - online-opas
VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskarin yläpää VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    10 välttämätöntä työkalua autonkorjaukseen | AUTODOC
  • Vaihtaa Iskunvaimentimen yläpää VW T5 Flatbed Kuorma-auto 2.5 TDI - vaihtovinkit
    5 suosituinta joululahjaa autoharrastajalle | AUTODOC
  • Huolto vinkit - VW Transporter V Flatbed Kuorma-auto / Alusta (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD) 2.5 TDI 4motion Iskarin yläpään laakeri vaihto-opas
    Näin pidennät turboahtimen käyttöikää | AUTODOC
  • Joustintuen laakeri VW T5 Flatbed Kuorma-auto vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka irrottaa ruostuneita, juuttuneita pultteja ja muttereita | AUTODOCIN vinkit