Milloin vaihtaa Jarrupalat HONDA ACCORD -autossa
Osakategorian Jarrupalat, levyjarru suositeltu vaihtoväli: 30000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
HONDA ACCORD VIII (CU) 3.5 i, HONDA ACCORD VIII (CU) 2.4 i, HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3), HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3), HONDA ACCORD VIII (CU) 2.0 i (CU1) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu jarrupalat HONDA ACCORD 8 (CU2) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa jarrupalat eteen Honda Accord VIII CU-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Jarrurasva
Hylsyavain nro 13
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrupalat aina parettain akselia kohden. Tämä parantaa jarrutustehoa.
  • Kaikki saman akselin jarrupalat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Huom! Kaikki työ Honda Accord VIII CU -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat HONDA ACCORD -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa HONDA ACCORD -auton Jarrupalat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    HONDA ACCORD Jarrupalat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrupalat itse HONDA ACCORD -autoon
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa HONDA ACCORD -auton Jarrupalat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat HONDA ACCORD -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrupalat-osien vaihto HONDA ACCORD -autoon - lataa kuvitettu opas
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  8. Vaihe 8
    HONDA ACCORD -auton Jarrupalat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrupalat HONDA ACCORD -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 10
    HONDA ACCORD Jarrupalat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.Tarkista jarrusatulan tuki, jarrusatulan liukutapit ja liukutappien kumit. Puhdista ne. Vaihda ne tarpeen vaatiessa.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrupalat itse HONDA ACCORD -autoon
    Irroita jarrupalat.
    Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. AUTODOCin vinkki:
    Mittaa jarrulevyn paksuus.Osa tulee vaihtaa kun se saavuttaa määrätyn kulumarajansa.
  12. Vaihe 12
    HONDA ACCORD -auton Jarrupalat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Käsittele jarrusatulan mäntä. Käytä teräsharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat HONDA ACCORD -autoon - vinkkejä
    Paina jarrusatulan mäntä sisään. Käytä jarrusatulan männän kääntötyökalua.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset HONDA ACCORD -auton Jarrupalat-osien tee se itse -vaihtoon
    Käsittele jarrusatulan kannake siitä kohdasta, joka yhdistää sen jarrupaloihin. Levitä jarrurasvaa.
    Vaihto: jarrupalat – Honda Accord VIII CU. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Varmista että levyn pinta on siisti ennen jarrupalojen asentamista.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA ACCORD VIII (CU) Jarrupalat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA ACCORD VIII (CU) Jarrupalat vaihtaminen - online-opas
HONDA ACCORD VIII (CU) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrupala HONDA ACCORD VIII (CU) 2.4 i (CU2) - vaihto nõuanded
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takajarrupalat ja etujarrupalat Honda Accord VIII CU 2.0 i (CU1) - vaihtovinkit
    Kuinka korjata vaurioitunut kierre | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3) Etujarrupalat ja takajarrupalat vaihto-opas
    4 syytä, miksi moottorin merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrupalat Honda Accord VIII CU vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit