Kaikki vaihdettavat osat – Jarrupalat 3 (BK) -malliin ja muihin MAZDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Jarrupala, levyjarru Mazda 3 bk 1.6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jarrupala, levyjarru
Kuinka vaihtaa Jarrupala, levyjarru MAZDA 3 (BK) -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
MAZDA 3 (BK)
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Jarrupala, levyjarru MAZDA 3 Sedan (BK) -malliin
MAZDA 3 Sedan (BK)
AUTODOC suosittelee
  • Vaihda jarrupalat aina parettain akselia kohden. Tämä parantaa jarrutustehoa.
  • Älä puhdista jarruosia bensiinin,diesel polttoaineen, taim uiden bensiinineihin perustuvien liuottimien avulla
  • Noudata turvallisuustoimenpiteitä! Kun jarrupaloja käytetään, syntyy jarrupölyä. Tästä syystä jarrupalojen puhdistamiseen ei tule kättää paineilmaa, eikä pölyä tule hengittää
  • Vahda kaikki neljä jarrupalaa, myös silloinkin kun ainoastaan yhdessä on öljyä tai rasvaa. Muista että jarrupaloja ei ole koskaan mahdollista saada täysin puhtaaksi
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Jarrupalat Mazda 3 bk 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Kiristä seisontajarrun vaijeri
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat taka pyörien alle.
    Vaihe 3
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa MAZDA 3 (BK) 1.6 2004 -auton Jarrupalat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 4
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Irroita etu pyörät
  3. Mazda 3 bk 1.6 DI Turbo 2005 Jarrupalat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 6
    Irroita jarrusatulan jousen klipsu ruuvimeisseliä käyttäen.
  4. Vaihtaa Jarrupalat itse MAZDA 3 (BK) 2.3 MPS Turbo 2006 -autoon
    Kuinka poistaa MAZDA 3 1.4 2007 -auton Jarrupalat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 7.1
    Irroita suojukset molemmista liukutapeista ruuvimeisselin avulla
    Vaihe 7.2
  5. Kuinka vaihtaa Jarrupalat MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrupalat-osien vaihto Mazda 3 bk 1.6 MZ-CD 2009 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 8.1
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet
    Vaihe 8.2
  6. MAZDA 3 2003 -auton Jarrupalat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 9
    Irroita jarrusatula
    AutoDoc suosittelee:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksiÄlä paina jarrupoljinta jarrupalojen irroittamisen jälkeen. Tämä saa aikaan männän irti lähtemisen sylinteristä, joka johtaa jarruneste vuotoon, ja järjestelmän paineen menetykseen
  7. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrupalat Mazda 3 bk 2004 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    MAZDA 3 2.3 MPS Jarrupalat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10.1
    Irroita jarrupalat
    Vaihe 10.2
  8. Vaihtaa Jarrupalat itse Mazda 3 bk 2006 1.6 -autoon
    Vaihe 11
    Paina mäntää sylinteriin kunnes se pysähtyy
  9. 3 (BK) 1.4 2007 -auton Jarrupalat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 12.1
    Asenna uudet jarrupalat
    Vaihe 12.2
  10. Vaiheittaiset suositukset Mazda 3 bk 2009 1.4 -auton Jarrupalat-osien tee se itse -vaihtoon
    Tee se itse -vaihto: MAZDA 3 (BK) 2.0 2003 -auton Jarrupalat - online-opas
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat Mazda 3 bk 2003 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 13.1
    Asenna jarrusatula paikoilleen ja kiinnitä se
    Vaihe 13.2
    Vaihe 13.3
  11. Kuinka vaihtaa MAZDA 3 (BK) 1.6 2004 -auton Jarrupalat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Mazda 3 bk 1.6 DI Turbo 2005 Jarrupalat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 14.1
    Asenna ohjaustappien suojukset.
    Vaihe 14.2
  12. Vaihtaa Jarrupalat itse MAZDA 3 (BK) 2.3 MPS Turbo 2006 -autoon
    Vaihe 15
    Asenna uusi jarrusatulan jousi
    AutoDoc suosittelee:
    Paina jarrupoljinta useita kertoja moottorin ollessa pois päältä, kunnes tunnet merkittävän vastukse
  13. Kuinka poistaa MAZDA 3 1.4 2007 -auton Jarrupalat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 16
    Asenna pyörä
  14. Kuinka vaihtaa Jarrupalat MAZDA 3 (BK) 2008 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 17
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin
    AutoDoc suosittelee:
    Aja jarrupalojen vaihtamisen jälkeen ensimmäiset 150-200 km hissunkissun. Vältä tarpeettomia ja tarpeettoman kovia jarrutuksia,Tarkasta jarrunesteen määrä paisuntaäsäiliössä ja lisää sitä tarvittaessa
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata MAZDA 3 (BK) Jarrupalat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MAZDA 3 (BK) Jarrupalat vaihtaminen - online-opas
MAZDA 3 (BK) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrupalasarja MAZDA 3 (BK) 2.0 - vaihto nõuanded
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Takajarrupalat ja etujarrupalat Mazda 3 bk 1.6 - vaihtovinkit
    Pysy aktiivisena eristyksen aikana | AUTODOC
  • Huolto vinkit - MAZDA 3 (BK) 1.6 DI Turbo Jarrupalasarja vaihto-opas
    Kuinka valita ilmansuodatin ja milloin se tulee vaihtaa | AUTODOCIN vinkit
  • Takajarrupalat ja etujarrupalat Mazda 3 bk vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka vaihtaa pyöränpultti | AUTODOCin vinkit

MAZDA-mallien ohjekirjat