Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
BMW X3 (E83) xDrive 20 d, BMW X3 (E83) xDrive 30 d, BMW X3 (E83) 3.0 i xDrive, BMW X3 (E83) 3.0 d, BMW X3 (E83) 2.0 d, BMW X3 (E83) 2.0 i, BMW X3 (E83) 3.0 d, BMW X3 (E83) 3.0 si, BMW X3 (E83) 2.5 si, BMW X3 (E83) 3.0 sd, BMW X3 (E83) 2.0 sd, BMW X3 (E83) xDrive 20 i, BMW X3 (E83) xDrive 25 i, BMW X3 (E83) xDrive 30 i, BMW X3 (E83) xDrive 20 d, BMW X3 (E83) xDrive 18 d, BMW X3 (E83) xDrive 30 d, BMW X3 (E83) xDrive 35 d, BMW X3 (E83) xDrive 18 d, BMW X3 (E83) 2.5 si xDrive, BMW X3 (E83) 3.0 d Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi BMW X3 E83 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi BMW X3 E83-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi X3 (E83) -malliin ja muihin BMW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi BMW X3 E83 2.0 d -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta BMW X3 E83 2.0 d -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus BMW X3 E83 2.0 d -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – BMW X3 E83. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 16
Yhdistelmäavain nro 22
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Pallonivelen ulosvedin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – BMW X3 E83. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – BMW X3 E83. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi BMW X3 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  2. Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa BMW X3 -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  3. Vaihe 4
    BMW X3 Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. BMW X3 E83
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Alatukivarsi itse BMW X3 -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa BMW X3 -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – BMW X3 E83. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi BMW X3 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita tukivarren kiinnikkeet apurungosta. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto BMW X3 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista. Käytä yhdistelmäavainta nro 22.
  8. Vaihe 9
    BMW X3 -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita pallonivel olka-akselista. Käytä pallonivelen ulosvedintä.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi BMW X3 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota kiinnityspultti.
  10. Vaihe 11
    BMW X3 Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse BMW X3 -autoon
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  12. Vaihe 13
    BMW X3 -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – BMW X3 E83. Ammattilaiset suosittelevat:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi BMW X3 -autoon - vinkkejä
    Asenna kiinnityspultti.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset BMW X3 -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiinnitä pallonivel olka-akseliin.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: BMW X3 (E83) 2.0 sd 2008 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Ruuvaa kiinni pallonivelen kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä yhdistelmäavainta nro 22.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi BMW X3 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Ruuvaa kiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata BMW X3 (E83) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
BMW X3 (E83) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
BMW X3 (E83) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi BMW X3 (E83) 2.0 sd - vaihto nõuanded
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi BMW X3 E83 2.0 d - vaihtovinkit
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - BMW X3 (E83) 3.0 d Reaktiotanko vaihto-opas
    Mitä tehdä, jos TPMS-valo palaa | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret BMW X3 E83 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos moottorin merkkivalo syttyy | AUTODOCin vinkit