Milloin vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A6 -autossa
Osakategorian Ilmansuodatin suositeltu vaihtoväli: 90000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI, AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI, AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI, AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI, AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TFSI, AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Ilmansuodatin A6 Avant (4F5, C6) -malliin ja muihin AUDI-malleihin
Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin Audi A6 4f 3.0 TDI quattro -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Ilmansuodatin
Kuinka vaihtaa Kansi, ilmasuodatinpesä Audi A6 4f 3.0 TDI quattro -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Kansi, ilmasuodatinpesä
Kuinka vaihtaa Tiivisterengas, imuletku-ilmasuodatinkotelo Audi A6 4f 3.0 TDI quattro -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tiivisterengas, imuletku-ilmasuodatinkotelo
Työkalut
Vaihto: ilmansuodattimen – AUDI A6 Avant (4F5, C6). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Mikrokuitupyyhe
Lokasuojan suojapeite
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto: ilmansuodattimen – AUDI A6 Avant (4F5, C6). Noudata valmistajan määrittelemää huolto-ohjelmaa, suosituksia ja vaatimuksia.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: ilmansuodattimen – AUDI A6 Avant (4F5, C6). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A6 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota ilmansuodattimen kannen klipsit.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa AUDI A6 -auton Ilmansuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita suodattimen kansi.
  3. Vaihe 5
    AUDI A6 Ilmansuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irroita suodatin suodattimen kotelosta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Ilmansuodatin itse AUDI A6 -autoon
    Suojaa imuletku mikrokuituliinalla, jotta järjestelmään ei pääse pölyä ja likaa.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa AUDI A6 -auton Ilmansuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista ilmansuodattimen kansi ja kotelo.
    Vaihto: ilmansuodattimen – AUDI A6 Avant (4F5, C6). Vinkki:
    Ennen kuin puhdistat ilmansuodattimen kannen ja kotelon, suojaa ilmakanavan osat, ilmamassamittari (jos autossa on sellainen) ja kaasuläppä puhtaalla liinalla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata AUDI A6 Avant (4F5, C6) Ilmansuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
AUDI A6 Avant (4F5, C6) Ilmansuodatin vaihtaminen - online-opas
AUDI A6 Avant (4F5, C6) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Ilmansuodattimet AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.0 TDI - vaihto nõuanded
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ilmansuodattimet Audi A6 4f 3.0 TDI quattro - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos moottorin merkkivalo syttyy | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.7 TDI Ilmansuodattimet vaihto-opas
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • Ilmansuodattimet Audi A6 4f vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Starttimoottorin korjaus itse | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille AUDI-malleille