Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90, PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.4, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet PEUGEOT 307 (3H) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa iskunvaimentimet taakse Peugeot 307 SW-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet 307 SW (3H) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Joustintuki
Työkalut
Vaihto: iskunvaimentimet – Peugeot 307 SW. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 13
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 16
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Iskunvaimentimen hylsy DD6
Ruuvipuristin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: iskunvaimentimet – Peugeot 307 SW. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
  • Molemmat takajousituksen iskunvaimentimet täytyy vaihtaa samalla kertaa.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla takajousituksen oikean ja vasemman iskunvaimentimen kohdalla.
  • Huom! Kaikki työ Peugeot 307 SW -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    PEUGEOT 307 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 307 -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Peugeot 307 SW. AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto PEUGEOT 307 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Tue takajousituksen palkkia. Käytä vaihteistonostinta.
  8. Vaihe 8
    PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita iskunvaimentimen alaosan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita iskunvaimentimen yläosan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä iskunvaimenninta kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Peugeot 307 SW
  10. Vaihe 10
    PEUGEOT 307 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota kiinnitysruuvit.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 307 -autoon
    Irroita iskunvaimennin.
  12. Vaihe 12
    PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Laita iskunvaimennin kiinni ruuvipuristimeen.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 -autoon - vinkkejä
    Puhdista iskunvaimentimen männänvarren kiinnike. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita iskunvaimentimen männänvarren kiinnikkeet. Käytä iskunvaimentimen hylsyä DD№6. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 2008 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita iskunvaimentimen yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: iskunvaimentimet – Peugeot 307 SW. Tarkista huolellisesti iskunvaimentimen kiinnitys, suojakumi ja pohjaanlyöntikumi. Vaihda ne tarvittaessa.Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna yläpää, suojakumi, ja pohjaanlyöntikumi uuteen iskunvaimentimeen.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kiristä iskunvaimentimen varren mutteri. Käytä iskunvaimentimen hylsyä DD№6. Käytä hylsyä nro 16. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 38 Nm vääntömomentilla.
  18. Vaihe 18
    PEUGEOT 307 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Käsittele iskunvaimentimen varren kiinnike. Käytä kuparitahnaa.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 307 -autoon
    Vapauta ruuvipuristin ja ota iskunvaimennin irti.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa PEUGEOT 307 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista iskunvaimentimen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 307 SW (3H) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 307 SW (3H) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 307 SW (3H) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä syytä, miksi jousitus kolisee | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Iskarit Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 - vaihtovinkit
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V Iskari vaihto-opas
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin Peugeot 307 SW vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    4 syytä, miksi moottorin merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit