Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VOLVO V70 II (285) T5, VOLVO V70 II (285) 2.4 T, VOLVO V70 II (285) 2.5 TDI, VOLVO V70 II (285) 2.4, VOLVO V70 II (285) 2.4, VOLVO V70 II (285) D5, VOLVO V70 II (285) 2.4 Bifuel (CNG), VOLVO V70 II (285) 2.4 D, VOLVO V70 II (285) 2.5 T, VOLVO V70 II (285) T5, VOLVO V70 II (285) D5, VOLVO V70 II (285) D5 AWD, VOLVO V70 II (285) 2.4 D, VOLVO V70 II (285) 2.3, VOLVO V70 II (285) 2.4 T AWD, VOLVO V70 II (285) 2.5 T AWD, VOLVO V70 II (285) D5 AWD Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaiskunvaimentimet VOLVO V70 2 (SW) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa iskunvaimentimet taakse Volvo V70 SW-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet V70 II (285) -malliin ja muihin VOLVO-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin Volvo V70 SW 2.4 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki Volvo V70 SW 2.4 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Joustintuki
Työkalut
Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 18
Torx-kärkihylsy T30
Voimahylsy №18
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Lukkopihdit
Sorkkarauta
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. Ammattilaiset suosittelevat:
  • Molemmat takajousituksen iskunvaimentimet täytyy vaihtaa samalla kertaa.
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla takajousituksen oikean ja vasemman iskunvaimentimen kohdalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa takaluukku.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Siirrä kokoontaitettavaa hyllyä ja irrota se kiinnikkeistään. Kun teet näin, pääset käsiksi sivuverhoilun muovipaneeleihin.
  3. Vaihe 3
    VOLVO V70 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta peräkontin alempaa vuorausta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse VOLVO V70 -autoon
    Irrota alempi pehmuste tavaratilan etummaisesta alueesta.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Löysää iskunvaimentimen ylämutteria. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto VOLVO V70 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Tue pyörät kiiloilla.
  8. Vaihe 8
    VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  10. Vaihe 10
    VOLVO V70 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse VOLVO V70 -autoon
    Irrota pyörä.
  12. Vaihe 12
    VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon - vinkkejä
    Puhdista iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita iskunvaimentimen alaosan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VOLVO V70 II (285) 2.4 T 2003 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita iskunvaimentimen yläosan kiinnikkeet.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä iskunvaimenninta kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Volvo V70 SW
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota kiinnityspultti.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita iskunvaimennin. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  18. Vaihe 18
    VOLVO V70 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista iskunvaimentimen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse VOLVO V70 -autoon
    Aseta iskunvaimennin pyöränkoteloon ja kiinnitä se.
    Vaihto: iskunvaimentimet – Volvo V70 SW. AUTODOCin vinkki:
    Jotta vältyt vahingoilta, pidä iskunvaimentimesta varovaisesti kiinni, kun ruuvaat alapultit kiinni.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa VOLVO V70 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnityspultti.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa iskunvaimentimen alempi kiinnike kiinni. Käytä hylsyä nro 18.
  22. Vaihe 22
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto VOLVO V70 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kiristä ylemmän iskunvaimentimen kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä lukkopihtejä. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 60 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VOLVO V70 II (285) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VOLVO V70 II (285) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
VOLVO V70 II (285) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet VOLVO V70 II (285) 2.4 T - vaihto nõuanded
    5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Iskarit Volvo V70 SW 2.4 - vaihtovinkit
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VOLVO V70 II (285) D5 Iskari vaihto-opas
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin Volvo V70 SW vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos turvatyynyn merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit