Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 Chrono, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 SX, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V, CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 16V LPG Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi CITROEN XSARA PICASSO (N68) -merkkiseen autoon [AUTODOC]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi Citroen Xsara Picasso-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi XSARA PICASSO (N68) -malliin ja muihin CITROËN-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Citroen Xsara Picasso. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 17
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 17
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Sorkkarauta
Kierreleuan väännin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Citroen Xsara Picasso. Ammattilaiset suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Citroen Xsara Picasso. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  3. Vaihe 3
    CITROËN XSARA Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse CITROËN XSARA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Citroen Xsara Picasso
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Citroen Xsara Picasso. AUTODOC suosittelee:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.Käytä suojalaseja.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto CITROËN XSARA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista. Käytä hylsyä nro 17. Käytä yhdistelmäavainta nro 17.
  8. Vaihe 8
    CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita alempi tukivarsi olka-akselista. Käytä sorkkarautaa.
  10. Vaihe 10
    CITROËN XSARA Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alatukivarsi itse CITROËN XSARA -autoon
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  12. Vaihe 12
    CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon - vinkkejä
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä hylsyä nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kierreleuan väännintä.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota tukivarren takakiinnitys.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V 1999 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irrota tukivarren etukiinnitys.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  18. Vaihe 18
    CITROËN XSARA Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Citroen Xsara Picasso. AUTODOCin vinkki:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Alatukivarsi itse CITROËN XSARA -autoon
    Asenna tukivarren takakiinnikkeet.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa CITROËN XSARA -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna tukivarren etukiinnikkeet.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi CITROËN XSARA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kiristä takatukivarren kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata CITROËN XSARA PICASSO (N68) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
CITROËN XSARA PICASSO (N68) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
CITROËN XSARA PICASSO (N68) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.8 16V - vaihto nõuanded
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi - vaihtovinkit
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1.6 HDi Reaktiotanko vaihto-opas
    Kuinka käynnistää auto pitkän seisonnan jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Citroen Xsara Picasso vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit