Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
OPEL Astra H Caravan (A04) 1.6 LPG (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.4 LPG (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.4 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.4 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.6 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.8 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 2.0 Turbo (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 2.0 Turbo (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.7 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.7 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI 16V (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.8 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.6 Turbo (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.6 (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.7 CDTI (L35), OPEL Astra H Caravan (A04) 1.7 CDTI (L35) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu-alatukivarsi OPEL ASTRA H -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi Opel Astra H Caravan-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi Astra H Caravan (A04) -malliin ja muihin OPEL-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Astra H Caravan 1.6 (L35) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Astra H Caravan 1.6 (L35) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Opel Astra H Caravan. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 18
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kuminuija
Vasara
Meisti
Sorkkarauta
Kierreleuan väännin
Pallonivelen ulosvedin
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Opel Astra H Caravan. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Varoitus! Sammuta moottori ennen työn aloittamista – Opel Astra H Caravan.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi OPEL ASTRA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa OPEL ASTRA -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    OPEL ASTRA Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse OPEL ASTRA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Opel Astra H Caravan
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa OPEL ASTRA -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi OPEL ASTRA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista kiinnike, joka yhdistää pallonivelen olka-akseliin. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto OPEL ASTRA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. Vaihe 8
    OPEL ASTRA -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi OPEL ASTRA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista kiinnikkeet, jotka yhdistävät tukivarren apurunkoon. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  10. Vaihe 10
    OPEL ASTRA Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta. Käytä kierreleuan väännintä.
  11. Vaihe 11
    Irrota tukivarren takakiinnitys.
    Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse OPEL ASTRA -autoon
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta. Käytä kierreleuan väännintä.
  12. Vaihe 13
    OPEL ASTRA -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita pallonivel olka-akselista. Käytä pallonivelen ulosvedintä.
  13. Vaihe 14
    Irrota tukivarren etukiinnitys.
    Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi OPEL ASTRA -autoon - vinkkejä
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset OPEL ASTRA -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI (L35) 2007 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen. Käytä kuminuijaa.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Opel Astra H Caravan. Ammattilaiset suosittelevat:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  16. Vaihe 18
    Asenna tukivarren etukiinnikkeet.
    Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi OPEL ASTRA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna tukivarren takakiinnike.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata OPEL Astra H Caravan (A04) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
OPEL Astra H Caravan (A04) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
OPEL Astra H Caravan (A04) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi OPEL Astra H Caravan (A04) 1.9 CDTI (L35) - vaihto nõuanded
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Astra H Caravan 1.6 (L35) - vaihtovinkit
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - OPEL Astra H Caravan (A04) 1.7 CDTI (L35) Reaktiotanko vaihto-opas
    8 yleisintä autonomistajien tekemää virhettä | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Astra H Caravan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä jos hihna vinkuu | AUTODOCin vinkit