Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW GOLF VI (5K1) 1.6 MultiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.4, VW GOLF VI (5K1) 1.6, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.6 BiFuel, VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion, VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI, VW GOLF VI (5K1) 1.8 TSI, VW GOLF VI (5K1) 2.0 TFSI 4motion, VW GOLF VI (5K1) 2.5 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi / etutukivarsi VW GOLF 6 (5K1) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi VW Golf 6-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi GOLF VI (5K1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus Golf 6 1.6 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Golf 6. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 18
Hylsyavain nro 15
Hylsyavain nro 18
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Vaihteistonostin
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Golf 6. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Golf 6. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. VW Golf 6
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW GOLF -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Käsittele kaikki tukivarren jouset. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Golf 6. Vinkki:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.Käytä suojalaseja.
    Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa irti pallonivelen kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kierreleuan väännintä.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW GOLF -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kierreleuan väännintä.
  8. Vaihe 9
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren auton runkoon. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi VW GOLF -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 15. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  10. Vaihe 11
    VW GOLF Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW GOLF -autoon
    Käsittele pallonivelen kiinnikkeet. Käytä kuparitahnaa.
  12. Vaihe 13
    VW GOLF -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Golf 6. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - vinkkejä
    Asenna tukivarren etukiinnikkeet. Älä kiristä sitä.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset VW GOLF -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Liitä pallonivel ohjausvarteen.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 2010 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Asenna kiinnikkeet palloniveleen.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Ruuvaa kiinnikkeet kiinni palloniveleen. Käytä hylsyä nro 15. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW GOLF VI (5K1) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
VW GOLF VI (5K1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI - vaihto nõuanded
    Käynnistysmoottorin tarkistus ilman sen poistamista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Golf 6 1.6 TDI - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Huolto vinkit - VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI Reaktiotanko vaihto-opas
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Golf 6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka kiillottaa renkaat | AUTODOCin vinkit