Milloin vaihtaa Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autossa
Osakategorian Jarrulevy suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 GPL (KGB10_), TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.4 D-4D (WNB10_) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etujarrulevyt TOYOTA AYGO 1 (AB10) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa jarrulevyt eteen Toyota Aygo AB1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrulevyt AYGO (WNB1_, KGB1_) -malliin ja muihin TOYOTA-malleihin
Työkalut
Vaihto: jarrulevyt – Toyota Aygo AB1. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Jarrurasva
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 17
Vannehylsy nro 19
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Philips-ruuvimeisseli
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrulevyt – Toyota Aygo AB1. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrulevyt Toyota Aygo AB1 autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
  • Saman akselin molemmat jarrulevyt vaihdetaan samalla tavalla.
  • Vaihda jarrulevyjä vaihdettaessa aina myös jarrupalat.
  • Huom! Kaikki työ Toyota Aygo AB1 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    TOYOTA AYGO Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrulevyt itse TOYOTA AYGO -autoon
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: jarrulevyt – Toyota Aygo AB1. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto TOYOTA AYGO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  8. Vaihe 8
    TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 10
    TOYOTA AYGO Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrulevyt – Toyota Aygo AB1. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrulevyt itse TOYOTA AYGO -autoon
    Irroita jarrupalat.
  12. Vaihe 12
    TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista jarrusatulan kannakkeen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kierreleuan väännintä. Käytä kiintolenkkiavainta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita jarrusatulan kehikko.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 GPL (KGB10_) 2009 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Irroita jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt TOYOTA AYGO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita jarrulevyt.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa. Käsittele kontaktipinta. Käytä kuparitahnaa.
  18. Vaihe 18
    TOYOTA AYGO Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna jarrulevyt.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Jarrulevyt itse TOYOTA AYGO -autoon
    Kiristä jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 5 Nm vääntömomentilla.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa TOYOTA AYGO -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna jarrusatulan kehikko paikoilleen.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.0 GPL (KGB10_) - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa naarmut autosta | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt Toyota Aygo ab1 1.0 (KGB10_) - vaihtovinkit
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - TOYOTA AYGO (WNB1_, KGB1_) 1.4 D-4D (WNB10_) Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrulevyt Toyota Aygo ab1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit