Milloin vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN DISPATCH -autossa
Osakategorian Polttoainesuodatin suositeltu vaihtoväli: 60000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
CITROËN JUMPY (U6U) 1.9 TD, CITROËN JUMPY (U6U) 1.9 D, CITROËN JUMPY (U6U) 1.9 TD Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Polttoainesuodatin JUMPY (U6U) -malliin ja muihin CITROËN-malleihin
Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Polttoainesuodatin
Kuinka vaihtaa Tiiviste, polttoaineensuodatin CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tiiviste, polttoaineensuodatin
Työkalut
Vaihto: polttoainesuodatin – CITROËN JUMPY (U6U). Työkalut, joita saatat tarvita:
Yleispuhdistussuihke
Momenttiavain
Kuusiokolokärki nro H4
Kiintolenkkiavain
Käsikäyttöinen nesteruisku
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: polttoainesuodatin – CITROËN JUMPY (U6U). AUTODOCin vinkki:
  • Varmista etttä työtila on ilmastoitu riittävän tehokkaasti. Polttoainehöyryt ovat myrkyllisiä.
  • Huom! Kaikki työ CITROËN JUMPY (U6U) -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN DISPATCH -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista polttoainesuodattimen kotelo ja suojus. Käytä yleispuhdistussprayta.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa CITROËN DISPATCH -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä irti polttoainesuodattimen kannen kiinnikkeet. Käytä kuusiokoloavainta nro H4. Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Vaihe 5
    CITROËN DISPATCH Polttoainesuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota polttoainesuodattimen suojakotelo.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse CITROËN DISPATCH -autoon
    Irroita polttoainesuodatin.
    Vaihto: polttoainesuodatin – CITROËN JUMPY (U6U). AUTODOC suosittelee:
    Ole varovainen. Polttoainetta voi valua suodattimen kotelosta ja letkuista.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa CITROËN DISPATCH -auton Polttoainesuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Laita vanha öljynsuodattimen suodatinyksikkö astiaan.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN DISPATCH -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Pumppaa polttoaine polttoainesuodattimen kotelosta. Käytä käsikäyttöistä nesteruiskua.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Polttoainesuodatin-osien vaihto CITROËN DISPATCH -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna uusi polttoainesuodatin paikoilleen.
    AUTODOC suosittelee:
    Varmista, että öljynsuodatin on asetettu oikeaan kohtaan. Ota huomioon polttoaineen kiertosuunnan merkintä.Kun suoritat asennusta, pidä huoli, että pölyä ja likaa ei joudu öljynsuodattimen koteloon.CITROËN JUMPY (U6U) – On tärkeää käyttää vain korkealaatuisia auton osia.
  8. Vaihe 10
    CITROËN DISPATCH -auton Polttoainesuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Asenna polttoainesuodattimen kansi paikoilleen ja kiristä se.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata CITROËN JUMPY (U6U) Polttoainesuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
CITROËN JUMPY (U6U) Polttoainesuodatin vaihtaminen - online-opas
CITROËN JUMPY (U6U) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN JUMPY (U6U) 1.9 D 70 - vaihto nõuanded
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Polttoainesuodatin CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 110 - vaihtovinkit
    Kuinka säästää rahaa auton osia ostaessa
  • Huolto vinkit - CITROËN JUMPY (U6U) 2.0 HDi 95 Polttoainesuodatin vaihto-opas
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Polttoainesuodatin CITROËN JUMPY (U6U) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka vaihtaa moottori BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC