Milloin vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autossa
Osakategorian Polttoainesuodatin suositeltu vaihtoväli: 2 year / 60000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi, FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi, FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: polttoainesuodatin – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Yleispuhdistussuihke
Hylsyavain nro 8
Torx-kärkihylsy T15
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Ilmaussarja
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: polttoainesuodatin – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Varmista etttä työtila on ilmastoitu riittävän tehokkaasti. Polttoainehöyryt ovat myrkyllisiä.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: polttoainesuodatin – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita konepelti.
    Vaihto: polttoainesuodatin – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. AUTODOCin vinkki:
    Nosta moottorin suojakantta niin, että pidät yhtä aikaa sen kahdesta reunasta kiinni.Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita polttoainesuodattimen jalan kiinnityspultit. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Vaihe 5
    FORD TRANSIT CONNECT Polttoainesuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista polttoaineen syöttöputkien kiinnikkeet. Käytä yleispuhdistussprayta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse FORD TRANSIT CONNECT -autoon
    Irrota polttoaineen paineanturin liitäntä.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Purista klipsejä ja irrota polttoaineen syöttöputket öljynsuodattimen kotelosta. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
    AUTODOC suosittelee:
    Ole varovainen. Polttoainetta voi valua suodattimen kotelosta ja letkuista.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota polttoaineen paineanturin liitäntä.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Polttoainesuodatin-osien vaihto FORD TRANSIT CONNECT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Löysää polttoainesuodattimen kannatinta. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  8. Vaihe 10
    FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita polttoainesuodatin.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista polttoaineen täyttöaukko. Käytä yleispuhdistussprayta.
  10. Vaihe 12
    FORD TRANSIT CONNECT Polttoainesuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti polttoainesuodattimen suojakotelon kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse FORD TRANSIT CONNECT -autoon
    Irrota polttoainesuodattimen suojakotelo.
  12. Vaihe 14
    FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista polttoainesuodattimen kotelo ja suojus. Käytä yleispuhdistussprayta.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autoon - vinkkejä
    Asenna polttoainesuodattimen kansi paikoilleen ja kiristä se. Käytä Torx-avainta T15. Käytä kiintolenkkiavainta.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna uusi polttoainesuodatin paikoilleen.
    Vaihto: polttoainesuodatin – FORD TRANSIT CONNECT Kombi. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Käytä vain laadukkaita suodattimia.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 EcoBoost 2015 -auton Polttoainesuodatin - online-opas
    Kierrä polttoainesuodattimen kiinnike kiinni. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kiinnitä polttoaineen paineanturin liitäntä.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa FORD TRANSIT CONNECT -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kytke polttoaineputket polttoainesuodattimeen ja kiinnitä lukitusklipit.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata FORD TRANSIT CONNECT Kombi Polttoainesuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
FORD TRANSIT CONNECT Kombi Polttoainesuodatin vaihtaminen - online-opas
FORD TRANSIT CONNECT Kombi vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 EcoBoost - vaihto nõuanded
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Polttoainesuodatin Ford Transit Connect Farmari 1.5 TDCi - vaihtovinkit
    5 työkalua, jotka tekevät auton korjaamisesta uskomattoman helppoa | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - FORD TRANSIT CONNECT Kombi 1.6 TDCi Polttoainesuodatin vaihto-opas
    5 asiaa, joita ei pidä tehdä automatisoidulla manuaalivaihteistolla | AUTODOC
  • Polttoainesuodatin Ford Transit Connect Farmari vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka estää auton ikkunoita huurtumasta | AUTODOCin vinkit