Milloin vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autossa
Osakategorian Polttoainesuodatin suositeltu vaihtoväli: 2 year / 40000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Note (E11, NE11) 1.4, NISSAN Note (E11, NE11) 1.6, NISSAN Note (E11, NE11) 1.4 LPG Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: polttoainesuodatin – NISSAN NOTE (E11). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Yleispuhdistussuihke
Hylsyavain nro 10
Hylsyavain nro 17
Kiintolenkkiavain
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Philips-ruuvimeisseli
Polttoainelinjapihdit
Yleiskäyttöinen polttoainepumpun irrotustyökalu
Nestesäiliö
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: polttoainesuodatin – NISSAN NOTE (E11). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Varmista etttä työtila on ilmastoitu riittävän tehokkaasti. Polttoainehöyryt ovat myrkyllisiä.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: polttoainesuodatin – NISSAN NOTE (E11). Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota maajohdon liitin akusta. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Avaa tankin luukku.
  3. Vaihe 5
    NISSAN NOTE Polttoainesuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä polttoainesäiliön korkki irti.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse NISSAN NOTE -autoon
    Avaa takaluukku.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota hattuhylly.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Poista takaistuimen alaosa.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Polttoainesuodatin-osien vaihto NISSAN NOTE -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista takaistuimen kiskojen muovisuojat. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  8. Vaihe 10
    NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä irti takaistuimen kiskojen etukiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota kiinnitysruuvit.
  10. Vaihe 12
    NISSAN NOTE Polttoainesuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Työnnä takaistuinta eteenpäin niin pitkälle kuin se menee.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse NISSAN NOTE -autoon
    Poista takaistuimen kiskojen muovisuojat. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  12. Vaihe 14
    NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä irti takaistuimen kiskojen takakiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 15
    Irrota kiinnitysruuvit.
    Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon - vinkkejä
    Laske takaistuimen selkänoja.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Siirrä takaistuimen kiskot sivuun selkänojan kanssa.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 2011 -auton Polttoainesuodatin - online-opas
    Vapauta polttoainepumppumoduulin suojakannen pidikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Poista polttoainepumppumoduulin suojakansi. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista polttoainepumppumoduulin asennuspaikka. Käytä yleispuhdistussprayta.
  18. Vaihe 21
    NISSAN NOTE Polttoainesuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota polttoainepumppumoduulin liitin.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse NISSAN NOTE -autoon
    Irrota polttoaineletku polttoainepumppumoduulista. Käytä polttoainelinjapihtejä.
    Vaihto: polttoainesuodatin – NISSAN NOTE (E11). AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Letkuun kohdistuu painetta. Käytä suojalaseja, kun irrotat sen.Varoitus: polttoaineletkua irrotettaessa polttoainetta voi vuotaa ulos.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä polttoainepumppumoduulin lukitusmutteri irti. Käytä yleiskäyttöistä polttoainepumpun irrotustyökalua.
  21. Vaihe 24
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ota valmiiksi säiliö nesteitä varten esille.
  22. Vaihe 25
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Polttoainesuodatin-osien vaihto NISSAN NOTE -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ota polttoainepumppumoduuli ulos.
  23. Vaihe 26
    NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Asenna uusi polttoainepumppumoduuli.
    Vaihto: polttoainesuodatin – NISSAN NOTE (E11). Vinkki:
    Tässä tapauksessa polttoainesuodatin on sisäänrakennettu polttoainepumppumoduuliin, eikä sitä voi irrottaa ja vaihtaa erikseen.Käytä ainoastaan uusia O-renkaita asennukseen.Kiinnitä tarvittaessa uimuri polttoainepumppumoduuliin.
  24. Vaihe 27
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Polttoainesuodatin NISSAN NOTE -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Asenna polttoainepumppumoduulin lukitusmutteri ja kierrä se kiinni. Käytä yleiskäyttöistä polttoainepumpun irrotustyökalua.
  25. Vaihe 28
    NISSAN NOTE Polttoainesuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista polttoaineletkun liitin. Käytä yleispuhdistussprayta.
  26. Vaihe 29
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse NISSAN NOTE -autoon
    Kytke polttoaineletku polttoainepumppumoduuliin.
  27. Vaihe 30
    NISSAN NOTE -auton Polttoainesuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kiinnitä polttoainepumppumoduulin liitin.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Note (E11, NE11) Polttoainesuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Note (E11, NE11) Polttoainesuodatin vaihtaminen - online-opas
NISSAN Note (E11, NE11) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin NISSAN Note (E11, NE11) 1.6 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä autonpesussa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Polttoainesuodatin Nissan Note e11 1.4 - vaihtovinkit
    6 parasta tuotetta autosi parantamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Note (E11, NE11) 1.5 dCi Polttoainesuodatin vaihto-opas
    Kuinka estää auton ikkunoita huurtumasta | AUTODOCin vinkit
  • Polttoainesuodatin Nissan Note e11 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka maalata jarrusatula | AUTODOCin vinkit