Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.0, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 3.0, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 3.0 quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.5 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.6, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.5 TDI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.4, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.0 FSI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.5 TDI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.4, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) S4 quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.9 TDI, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 3.0, AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 3.0 quattro Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa raidetangon pää AUDI A4 B6 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Kuinka vaihtaa raidetangon pää Audi A4 B6-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Raidetangon Pää A4 Sedan (8E2, B6) -malliin ja muihin AUDI-malleihin
Työkalut
Vaihto: raidetangon pää – Audi A4 B6. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 19
Yhdistelmäavain nro 22
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Työntömitta
Tasataltta
Vasara
Jarrukiila
Vaihto: raidetangon pää – Audi A4 B6. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda raidetangon päät pareittain.
  • Raidetangon oikea ja vasen pää vaihdetaan samalla tavalla.
  • Huom! Kaikki työ Audi A4 B6 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää AUDI A4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa AUDI A4 -auton Raidetangon Pää – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  3. Vaihe 4
    AUDI A4 Raidetangon Pää vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Audi A4 B6
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Raidetangon Pää itse AUDI A4 -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Puhdista kiinnike, joka liittää raidetangon pään olka-akseliin. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 7
    Kuinka poistaa AUDI A4 -auton Raidetangon Pää - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää raidetangon pään kiinnityspultti. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää AUDI A4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita pään-kiinnitysmutteri olka-akselista. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Raidetangon Pää-osien vaihto AUDI A4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota kiinnityspultti. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  8. Vaihe 10
    AUDI A4 -auton Raidetangon Pää: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Merkitse tai mittaa palloniveltä irroittaessasi sen tarkka kohta raidetankoon, tai laske käännöksien määrä ehkäistäksesi osien virheasentoa. Käytä työntömittaa.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Raidetangon Pää AUDI A4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Löysää raidetangon pään raidetankoon kiinnittävää mutteria. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä yhdistelmäavainta nro 22.
  10. Vaihe 12
    AUDI A4 Raidetangon Pää vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita raidetangon pää olka-akselista. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Raidetangon Pää itse AUDI A4 -autoon
    Kierrä pää irti raidetangosta.
  12. Vaihe 14
    AUDI A4 -auton Raidetangon Pää: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista raidetangon pään asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää AUDI A4 -autoon - vinkkejä
    Ruuvaa uuteen raidetangon päähän.
    Vaihto: raidetangon pää – Audi A4 B6. Ammattilaiset suosittelevat:
    Muista ohjaustangon päätä asentaessasi kääntää osaa aina yhtä monta kertaa, tai jättää saman verran kierrettä näkymiin kuin mittauksessasi.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset AUDI A4 -auton Raidetangon Pää-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiinnitä raidetangon pää kiinni olka-akseliin. Käytä vasaraa.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat AUDI A4 B6 Sedan (8E2) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata AUDI A4 Sedan (8E2, B6) Raidetangon Pää itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
AUDI A4 Sedan (8E2, B6) Raidetangon Pää vaihtaminen - online-opas
AUDI A4 Sedan (8E2, B6) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Raidetangon Pää AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.5 TDI quattro - vaihto nõuanded
    Kuinka korjata puskuri itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Raidetangon Pää Audi A4 b6 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 2.0 Raidetangon Pää vaihto-opas
    5 yleisintä virhettä moottoritilassa työskenneltäessä | AUTODOCin vinkit
  • Raidetangon Pää Audi A4 b6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille AUDI-malleille