Kuinka vaihtaa takapyörän laakeri PEUGEOT 407 merkkiseen autoon [OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa pyöränlaakerit taakse Peugeot 407 sedan-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Pyöränlaakerit 407 (6D_) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerisarja Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Pyöränlaakerisarja
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakeri Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Pyöränlaakeri
Kuinka vaihtaa Kupu, pyöränlaakeri Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Kupu, pyöränlaakeri
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 407 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  3. Vaihe 3
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
    Vaihe 4
    PEUGEOT 407 Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Peugeot 407 sedan
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 407 -autoon
    Irrota pyörä.
  5. Vaihe 6
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 7
    Kuinka poistaa PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 13. Käytä yhdistelmäavainta nro 15.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 407 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Pyöränlaakerit-osien vaihto PEUGEOT 407 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: pyöränlaakerit – Peugeot 407 sedan. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.Tarkista jarrusatulan tuki, jarrusatulan liukutapit ja liukutappien kumit. Puhdista ne. Vaihda ne tarpeen vaatiessa.
  8. Vaihe 10
    PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita jarrupalat.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Pyöränlaakerit PEUGEOT 407 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista jarrusatulan kannakkeen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  10. Vaihe 12
    PEUGEOT 407 Pyöränlaakerit vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T55. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 407 -autoon
    Irroita jarrusatulan kehikko.
  12. Vaihe 14
    Puhdista jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 15
    PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 407 -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrulevyt.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita navan laakerin suojus. Käytä sorkkarautaa. Käytä vasaraa.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 (6DRFNB, 6DRFNE) 2010 -auton Pyöränlaakerit - online-opas
    Väännä pyörännavan kiinnitysmutteri irti. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 407 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita pyörännavan akselimutteri. Käytä hylsyä nro 41. Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota kiinnitysmutteri.
  18. Vaihe 21
    PEUGEOT 407 Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irroita navan lisäksi myös laakerit, sillä ne ovat tiiviitä osia.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 407 -autoon
    Asenna uusi pyörännapa laakereineen. Käytä kuminuijaa.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa PEUGEOT 407 -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnitysmutteri.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 407 (6D_) Pyöränlaakerit itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 407 (6D_) Pyöränlaakerit vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 407 (6D_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pyörän laakeri PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 (6DRFNB, 6DRFNE) - vaihto nõuanded
    5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etupyörän laakeri Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) - vaihtovinkit
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC) Takapyörän laakeri vaihto-opas
    Mitä tehdä jos hihna vinkuu | AUTODOCin vinkit
  • Renkaan laakeri Peugeot 407 Sedan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka kiillottaa vanha moottorikoppa kiiltäväksi | AUTODOCin vinkit