AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrulevyt Mercedes-Benz C-Class W202 autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Jarrulevyt Mercedes W202 1993 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Laske käsijarrun kahva täysin alas
    Vaihe 2
    Aseta kiilapalikat etu pyörien alle.
    Vaihe 3
    Löysää pyörän asennuspultteja
  2. Kuinka vaihtaa MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 180 1.8 (202.018) 1994 -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 4
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
    Vaihe 5
    Irroita taka pyörät
  3. Mercedes W202 C 250 2.5 Turbo Diesel (202.128) 1995 Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihtaa Jarrulevyt itse MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 220 CDI 2.2 (202.133) 1996 -autoon
    Vaihe 6.1
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet
    Vaihe 6.2
  4. Kuinka poistaa MERCEDES-BENZ C-CLASS C 200 2.0 (202.020) 1997 -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1998 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 7.1
    Irroita jarrusatula
    Vaihe 7.2
    AutoDoc suosittelee:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksiÄlä paina jarrupoljinta jarrupalojen irroittamisen jälkeen. Tämä saa aikaan männän irti lähtemisen sylinteristä, joka johtaa jarruneste vuotoon, ja järjestelmän paineen menetykseen
  5. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto Mercedes W202 C 250 D 2.5 (202.125) 1999 -autoon - lataa kuvitettu opas
    MERCEDES-BENZ C-CLASS 2000 -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8.1
    Ruuvaa jarrulevyn pultit auki ja irroita se
    Vaihe 8.2
    AutoDoc suosittelee:
    Puhdista pyörännapa ja lisää korkeita lämpötiloja kestävää rasvaa levyn asennuspinnalle
  6. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt Mercedes W202 1993 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    MERCEDES-BENZ C-CLASS C 220 2.2 (202.022) Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihtaa Jarrulevyt itse Mercedes W202 1995 C 180 1.8 (202.018) -autoon
    Vaihe 9.1
    Asenna uusi jarrulevy pyörännapaan ja kiristä ruuvit
    Vaihe 9.2
    Vaihe 9.3
  7. C-CLASS (W202) C 200 2.0 (202.020) 1996 -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) 1997 -autoon - vinkkejä
    Vaiheittaiset suositukset Mercedes W202 1998 C 200 2.0 (202.020) -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 10.1
    Asenna jarrusatula paikoilleen ja kiinnitä se
    Vaihe 10.2
    Vaihe 10.3
  8. Tee se itse -vaihto: MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) C 220 D 2.2 (202.121) 1999 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Vaihe 11
    Asenna pyörä
  9. Kuinka vaihtaa Jarrulevyt Mercedes W202 1993 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 12
    Laske auto ja kiristä pyörän pultit ristikkäin
    AutoDoc suosittelee:
    Tarkasta jarrunesteen määrä paisuntaäsäiliössä ja lisää sitä tarvittaessaPumppaa Mercedes-Benz C-Class W202-autosi jarrupoljinta useaab jertaab moottorin ollessa pois päältä kunnes tunnet merkittävää vastustaTestaa jarruja keskiverto-nopeudella ajaessa, jarrutusmatkan tulee olla suora eikä Mercedes-Benz C-Class W202 saa luisua sivulle.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
    Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC
  • MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) ilmaiset video-ohjeet: Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
    Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
  • MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) ilmaiset video-ohjeet: Näin vältät automaattivaihteiston ylikuumenemisen | AUTODOC
    Näin vältät automaattivaihteiston ylikuumenemisen | AUTODOC

MERCEDES-BENZ C-CLASS -autojen yleisimmin vaihdetut auton osat

MERCEDES-BENZ-mallien ohjekirjat