Milloin vaihtaa Jarrulevyt PEUGEOT 406 -autossa
Osakategorian Jarrulevy suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.1 TD 12V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo, PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 110, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6, PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.2 HDi, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110, PEUGEOT 406 (8B) 2.0, PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V, PEUGEOT 406 (8B) 1.8 BiFuel Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taka jarrulevyt ja taka jarrupalat PEUGEOT 406 -merkkiseen autoon OHJEVIDEO | AUTODOC

Kuinka vaihtaa jarrulevyt taakse Peugeot 406 sedan-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrulevyt 406 (8B) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Työkalut
Vaihto: jarrulevyt – Peugeot 406 sedan. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Tiivisteaine
Kuparitahna
Korkean lämpötilan keraaminen rasva
Kuusiokolokärki nro H7
Hylsyavain nro 16
Torx-kärkihylsy T30
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Pyörökärkipihdit
Vasara
Meisti
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Sorkkarauta
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrulevyt Peugeot 406 sedan autoon aina pareittain akselia kohden osien kunnosta huolimatta. Tällä tavalla jarrutuksen tasaisuus saadaan varmistettua.
  • Saman akselin molemmat jarrulevyt vaihdetaan samalla tavalla.
  • Vaihda jarrulevyjä vaihdettaessa aina myös jarrupalat.
  • Huom! Kaikki työ Peugeot 406 sedan -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt PEUGEOT 406 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 406 -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    PEUGEOT 406 Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrulevyt itse PEUGEOT 406 -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa PEUGEOT 406 -auton Jarrulevyt - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Peugeot 406 sedan
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt PEUGEOT 406 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrulevyt-osien vaihto PEUGEOT 406 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota jarrupalojen kiinnitysjouset. Käytä pyörökärkipihtejä.
  8. Vaihe 8
    PEUGEOT 406 -auton Jarrulevyt: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota jarrupalojen kiinnitysklipsit. Käytä meistiä. Käytä vasaraa.
  9. Vaihe 9
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrulevyt PEUGEOT 406 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  10. Vaihe 11
    PEUGEOT 406 Jarrulevyt vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatulan liukutappien pölysuojusten päällykset. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Jarrulevyt itse PEUGEOT 406 -autoon
    Kierrä irti jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä kuusiokoloavainta nro H7. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 13
    406 (8B) 1.9 TD 1995 -auton Jarrulevyt: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota kiinnitysruuvit.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt PEUGEOT 406 (8B) 1996 -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrulevyt – Peugeot 406 sedan. Vinkki:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.
  14. Vaihe 15
    Puhdista jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 406 -auton Jarrulevyt-osien tee se itse -vaihtoon
    Kierrä irti jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 1998 -auton Jarrulevyt - online-opas
    Irroita jarrulevyt.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Jarrulevyt PEUGEOT 406 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista pyörännapa. Käytä teräsharjaa. Käsittele kontaktipinta. Käytä kuparitahnaa.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 406 -auton Jarrulevyt – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna jarrulevyt.
  18. Vaihe 20
    PEUGEOT 406 Jarrulevyt vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kiristä jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 10 Nm vääntömomentilla.
  19. Vaihe 21
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 22
    Vaihtaa Jarrulevyt itse PEUGEOT 406 -autoon
    Käsittele kiinnityspultit. Käytä tiivistysainetta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 406 (8B) Jarrulevyt itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 406 (8B) Jarrulevyt vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 406 (8B) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrulevy PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 - vaihto nõuanded
    Käynnistysmoottorin tarkistus ilman sen poistamista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etujarrulevyt ja takajarrulevyt Peugeot 406 Sedan 2.0 HDI 110 - vaihtovinkit
    5 autovinkkiä talvipäivän varalle | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V Takajarrulevyt ja etujarrulevyt vaihto-opas
    Tunkin kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrulevyt Peugeot 406 Sedan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos moottorin merkkivalo syttyy | AUTODOCin vinkit