Milloin vaihtaa Jarrurumpu SKODA OCTAVIA -autossa
Osakategorian Jarrurumpu suositeltu vaihtoväli: 100000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T, SKODA OCTAVIA (1U2) 2.0, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4 16V, SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.8 T 4x4, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI, SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 TDI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa taakse rumpujarru ja jarrupalat SKODA OCTAVIA 1U merkkiseen autoon OHJEVIDEO AUTODOC

Kuinka vaihtaa jarrurumpu Skoda Octavia 1U-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrurumpu OCTAVIA (1U2) -malliin ja muihin SKODA-malleihin
Kuinka vaihtaa Jarrurumpu Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Jarrurumpu
Kuinka vaihtaa Suojapelti, jarrurumpu Skoda Octavia 1u 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Suojapelti, jarrurumpu
Työkalut
Vaihto: jarrurumpu – Skoda Octavia 1U. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Korkean lämpötilan keraaminen rasva
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T30
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Jarrukiila
Vaihto: jarrurumpu – Skoda Octavia 1U. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrurummut Skoda Octavia 1U-malliin aina pareittain osien kunnosta huolimatta. Se takaa jarrutuksen tasaisuuden.
  • Vaihtotoimenpide on identtinen samalla akselilla olevien oikean ja vasemman jarrurumpujen suhteen.
  • Muista vaihtaa myös jarrukengät, kun vaihdat jarrurummut.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrurumpu – Skoda Octavia 1U. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu SKODA OCTAVIA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa SKODA OCTAVIA -auton Jarrurumpu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja.Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    SKODA OCTAVIA Jarrurumpu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrurumpu itse SKODA OCTAVIA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Skoda Octavia 1U
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa SKODA OCTAVIA -auton Jarrurumpu - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Puhdista jarrurummun kiinnikkeet.Käytä teräsharjaa.Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Jarrurumpu SKODA OCTAVIA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita jarrurummun kiinnikkeet.Käytä Torx-avainta T30.Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrurumpu-osien vaihto SKODA OCTAVIA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jarrurumpu.
  8. Vaihe 9
    SKODA OCTAVIA -auton Jarrurumpu: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista pyörännapa.Käytä teräsharjaa.Käsittele kontaktipinta.Käytä kuparitahnaa.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata SKODA OCTAVIA (1U2) Jarrurumpu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
SKODA OCTAVIA (1U2) Jarrurumpu vaihtaminen - online-opas
SKODA OCTAVIA (1U2) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrurumpu SKODA OCTAVIA (1U2) RS 1.8 T - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Jarrurumpu Skoda Octavia 1u 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 Jarrurumpu vaihto-opas
    Tee se itse -auton äänieristys | AUTODOCin vinkit
  • Jarrurumpu Skoda Octavia 1u vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 autovinkkiä talvipäivän varalle | AUTODOCin vinkit