Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 406 (8B) 1.6, PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 1.9 TD, PEUGEOT 406 (8B) 2.1 TD 12V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo, PEUGEOT 406 (8B) 1.9 TD, PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V, PEUGEOT 406 (8B) 1.8, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 110, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6, PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V, PEUGEOT 406 (8B) 2.2 HDi, PEUGEOT 406 (8B) 1.9 D, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110, PEUGEOT 406 (8B) 1.8, PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takapyöränlaakerit PEUGEOT 406 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa pyöränlaakerit taakse Peugeot 406 sedan-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Pyöränlaakerit 406 (8B) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerisarja Peugeot 406 Sedan 2.0 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pyöränlaakerisarja
Kuinka vaihtaa Pyöränlaakeri Peugeot 406 Sedan 2.0 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pyöränlaakeri
Kuinka vaihtaa Kupu, pyöränlaakeri Peugeot 406 Sedan 2.0 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Kupu, pyöränlaakeri
Työkalut
Vaihto: pyöränlaakerit – Peugeot 406 sedan. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Yleispuhdistussuihke
Kuparitahna
Korkean lämpötilan keraaminen rasva
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T30
Kuusiokolokärki nro H7
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 41
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Vasara
Tasataltta
Sorkkarauta
Kuminuija
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Jarrukiila
AUTODOC suosittelee:
  • Älä uudelleenkäytä Peugeot 406 sedan autosi laakereita.
  • Pyörän navan laakerin vaihto suoritetaan samalla tavalla saman akselin molemmille pyörille.
  • Huom! Kaikki työ Peugeot 406 sedan -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    PEUGEOT 406 Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 406 -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    AUTODOC suosittelee:
    Varoitus! Vammojen välttämiseksi pidä pyörää kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Peugeot 406 sedan
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Pyöränlaakerit-osien vaihto PEUGEOT 406 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jarrusatulan liukutappien pölysuojusten päällykset. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  8. Vaihe 8.1
    PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä irti jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä kuusiokoloavainta nro H7.
    Vaihe 8.2
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Irrota kiinnitysruuvit.
    Vaihe 10
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihe 11
    PEUGEOT 406 Pyöränlaakerit vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: pyöränlaakerit – Peugeot 406 sedan. Ammattilaiset suosittelevat:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.
  10. Vaihe 12
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 406 -autoon
    Puhdista jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  11. Vaihe 13
    PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä irti jarrulevyn kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon - vinkkejä
    Irroita jarrulevyt.
  13. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita navan laakerin suojus. Käytä sorkkarautaa. Käytä kuminuijaa.
  14. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 1998 -auton Pyöränlaakerit - online-opas
    Väännä pyörännavan kiinnitysmutteri irti. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  15. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita pyörännavan akselimutteri. Käytä hylsyä nro 41. Käytä kiintolenkkiavainta.
  16. Vaihe 18
    Irrota kiinnitysmutteri.
    Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irroita navan lisäksi myös laakerit, sillä ne ovat tiiviitä osia.
  17. Vaihe 20
    PEUGEOT 406 Pyöränlaakerit vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista pyörännavan asennuskohta. Käytä yleispuhdistussprayta.
  18. Vaihe 21
    Vaihtaa Pyöränlaakerit itse PEUGEOT 406 -autoon
    Asenna uusi pyörännapa yhdessä laakerin kanssa.
  19. Vaihe 22
    Kuinka poistaa PEUGEOT 406 -auton Pyöränlaakerit - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna kiinnitysmutteri.
  20. Vaihe 23
    Kuinka vaihtaa Pyöränlaakerit PEUGEOT 406 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kiinnitä pyörännapa. Käytä hylsyä nro 41. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 275 Nm vääntömomentilla.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 406 (8B) Pyöränlaakerit itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 406 (8B) Pyöränlaakerit vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 406 (8B) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Pyörän laakeri PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 - vaihto nõuanded
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Etupyörän laakeri Peugeot 406 Sedan 2.0 HDI 110 - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V Takapyörän laakeri vaihto-opas
    Miten avata auto ilman avaimia | AUTODOCin vinkit
  • Renkaan laakeri Peugeot 406 Sedan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    3 asiaa, jotka aiheuttavat moottorivaurioita | AUTODOCin vinkit