Milloin vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autossa
Osakategorian Termostaatti, jäähdytysneste suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.5 CDTI (ED, UD0), VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.5 CDTI (ED, UD0), VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.5 CDTI (UD0, ED), VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.5 DTI (ED, UD0) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Termostaatti Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) -malliin ja muihin VAUXHALL-malleihin
Vaihtoehtoiset tuotteet
Kuinka vaihtaa Termostaatti, jäähdytysneste VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70) 2.8 DTI (UD0, ED, HD) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Termostaatti, jäähdytysneste
Työkalut
Vaihto: termostaatti – VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70). Tarvitsemasi työkalut:
Yleispuhdistussuihke
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
7 mm:n hylsy
8 mm:n hylsy
Hylsyavain
Talttapääruuvimeisseli
Suppilo
Letkunkiristinpihdit
Paperipyyhkeitä
Mikrokuitupyyhe
Sopivan kokoinen jäähdytysnesteen tyhjennysletku
Nesteen tyhjennysastia
Tiivistekaavin
Lokasuojan suojapeite
Autonostin tai rasvamonttu
Vaihto: termostaatti – VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70). AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Ennen töihin ryhtymistä moottorin on annettava jäähtyä ja sytytysvirta on kytkettävä pois päältä.
Suorita vaihto seuraavasti:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Suojaa auton maalipinta ja muoviosat suojapeitteellä.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä jäähdytysnestesäiliön korkki irti.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Nosta ajoneuvo ajoneuvonostimella tai aseta se rasvamontun päälle.
  3. Vaihe 5
    VAUXHALL MOVANO Termostaatti vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Valmistele nesteen tyhjennysastia. Käytä sopivan kokoista letkua.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Termostaatti itse VAUXHALL MOVANO -autoon
    Kierrä jäähdytysjärjestelmän tyhjennysventtiili irti.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tyhjennä jäähdytysneste. Odota, kunnes jäähdytysneste on valunut kokonaan ulos tyhjennysaukosta.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kiristä jäähdytysjärjestelmän tyhjennysventtiili.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Termostaatti-osien vaihto VAUXHALL MOVANO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista jäähdytysjärjestelmän tyhjennysventtiili. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  8. Vaihe 10
    VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää jäähdytysnesteletkun kiristin. Käytä letkunkiristinpihtejä.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota jäähdytysnesteletku.
    Vaihto: termostaatti – VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70). AUTODOC suosittelee:
    Odota, kunnes jäähdytysneste on virrannut kokonaan ulos letkusta.
  10. Vaihe 12
    VAUXHALL MOVANO Termostaatti vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista letku ja sen asennuskohta. Käytä yleispuhdistussuihketta.
  11. Vaihe 13
    Yhdistä jäähdytysnesteletku ja asenna kiristin. Käytä letkunkiristinpihtejä.
  12. Vaihe 14
    Laske ajoneuvo alas.
    Vaihe 15
    VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Löysää kiristin, joka yhdistää imuputken ilmamassamittariin. Käytä 7 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon - vinkkejä
    Irrota imuputki ilmamassamittarista.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti-osien tee se itse -vaihtoon
    Estä epäpuhtauksien pääsy imuputkeen tukkimalla se mikrokuitupyyhkeellä.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti - online-opas
    Irrota liitin ilmamassamittarista.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää kiristin ja irrota letku öljyn täyttöaukosta. Käytä letkunkiristinpihtejä.
    Vaihto: termostaatti – VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70). Ammattilaiset suosittelevat:
    Suojaa öljyn täyttöaukko saastumiselta tukkimalla se paperipyyhkeellä.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota imuputki ilmansuodattimen kotelosta.
  18. Vaihe 21
    VAUXHALL MOVANO Termostaatti vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista ilmansuodatinkotelo.
  19. Vaihe 22
    Irrota liitin jäähdytysnesteen lämpötila-anturista.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää kiristimet ja irrota letkut termostaattikotelosta. Käytä letkunkiristinpihtejä.
    Varoitus!
    Termostaattikotelosta ja letkuista saattaa vuotaa jäähdytysnestettä.Suojaa jäähdytysnesteletkut epäpuhtauksilta tukkimalla ne.
  21. Vaihe 24
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä termostaattikotelon kiinnikkeet irti. Käytä 8 mm:n hylsyä. Käytä hylsyavainta.
  22. Vaihe 25
    Irrota kiinnityspultit.
    Vaihe 26
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Termostaatti-osien vaihto VAUXHALL MOVANO -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista termostaattikotelo yhdessä termostaatin kanssa. Poista vanha tiiviste. Suojaa termostaatin asennuspinnan aukot epäpuhtauksilta tukkimalla ne.
  23. Vaihe 27
    VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista termostaattikotelon asennuskohta. Käytä tiivistekaavinta. Käytä yleispuhdistussuihketta.
    Vaihto: termostaatti – VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70). AUTODOCin vinkki:
    Vältä vahingoittamasta vastinpintaa puhdistuksen aikana: naarmuuntuminen voi vaarantaa kokoonpanon vuototiiviyden.
  24. Vaihe 28
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Termostaatti VAUXHALL MOVANO -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Asenna uusi termostaattikotelo yhdessä uuden termostaatin kanssa.
  25. Vaihe 29
    VAUXHALL MOVANO Termostaatti vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Asenna ja kiristä termostaattikotelon kiinnikkeet. Käytä 8 mm:n hylsyä. Käytä momenttiavainta. Kiristysmomentti: 8 N-m.
  26. Vaihe 30
    Yhdistä letkut termostaattikoteloon ja asenna kiristimet. Käytä letkunkiristinpihtejä.
  27. Vaihe 31
    VAUXHALL MOVANO -auton Termostaatti: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Käsittele jäähdytysnesteen lämpötila-anturin liitin. Käytä elektroniikan puhdistussprayta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Tarvitsetko uudet renkaat?

Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) -mallille

Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.

VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) Termostaatti vaihtaminen - online-opas
VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Termostaatin VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.2 DTI (UD0) - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa naarmut autosta | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Termostaatti jäähdytysneste VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70) 2.8 DTI (UD0, ED, HD) - vaihtovinkit
    Miksi tuulilasin pesuri ei suihkuta? Ratkaisu
  • Huolto vinkit - VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) 2.5 D (UD0) Termostaatin vaihto-opas
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Termostaatti jäähdytysneste VAUXHALL Movano Mk1 (A) Pritsche / Fahrgestell (X70) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille VAUXHALL-malleille

Autodoc CLUB App icon
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.
Korvata VAUXHALL Movano Mk1 (A) Flatbed Kuorma-auto / Alusta (X70) Termostaatti itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
SCAN ME