Milloin vaihtaa Termostaatti VW PASSAT -autossa
Osakategorian Termostaatti, jäähdytysneste suositeltu vaihtoväli: 50000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI, VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI 4motion, VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI, VW PASSAT Variant (3B5) 2.3 VR5 Syncro/4motion, VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI Syncro/4motion, VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI, VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI, VW PASSAT Variant (3B5) 2.3 VR5 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Termostaatti PASSAT Variant (3B5) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Termostaatti, jäähdytysneste Passat 3b5 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Termostaatti, jäähdytysneste
Kuinka vaihtaa Termostaattikotelo Passat 3b5 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Termostaattikotelo
Kuinka vaihtaa Termostaatti, jäähdytysneste Passat 3b5 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Termostaatti, jäähdytysneste
Työkalut
Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). Työkalut, joita saatat tarvita:
Momenttiavain
Hylsyavain nro 7
Hylsyavain nro 10
Hylsyavain nro 13
Kiintolenkkiavain
Nestesäiliö
Suppilo
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). AUTODOCin vinkki:
  • Tarkista jäähdytysnesteen kunto aina, kun vaihdat termostaattia. Vaihda jäähdytysneste tarvittaessa.
  • Huom! Kaikki työ VW PASSAT Variant (3B5) -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä jäähdytysnestesäiliön korkki irti.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Termostaatti – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ota valmiiksi säiliö nesteitä varten esille.
  3. Vaihe 5
    VW PASSAT Termostaatti vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää jäähdytysnesteletkun kiristin. Käytä hylsyä nro 7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Termostaatti itse VW PASSAT -autoon
    Irrota jäähdytysnesteletku.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Termostaatti - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tyhjennä jäähdytysneste moottorista.
    Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). Vinkki:
    Varo! Jäähdytysneste voi olla hyvin kuumaa.Käytä hanskoja välttääksesi kuumalle nesteelle altistumisen.Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.Odota, kunnes jäähdytysneste on valunut täysin ulos tyhjennysreiästä.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Termostaatti VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä termostaatin kotelon kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Termostaatti-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista termostaatin kotelo.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  8. Vaihe 10
    VW PASSAT -auton Termostaatti: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Poista termostaatti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.Varo! Jäähdytysneste voi vuotaa ulos jäähdytysputkista ja termostaatin kotelosta.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Termostaatti VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Asenna uusi termostaatti.
    Vaihto: termostaatti – VW PASSAT Variant (3B5). Vinkki:
    Kun asennat osaa, älä käytä liikaa voimaa, ettet vaurioita sitä.
  10. Vaihe 12
    VW PASSAT Termostaatti vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Asenna termostaatin kotelo.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Termostaatti itse VW PASSAT -autoon
    Kiristä termostaatin kotelon kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 13 Nm vääntömomentilla.
  12. Vaihe 14
    VW PASSAT -auton Termostaatti: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kiinnitä jäähdytysnesteletku.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW PASSAT Variant (3B5) Termostaatti itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW PASSAT Variant (3B5) Termostaatti vaihtaminen - online-opas
VW PASSAT Variant (3B5) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Termostaatin VW PASSAT Variant (3B5) 1.8 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
  • Vaihtaa Termostaatti jäähdytysneste Passat 3b5 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW PASSAT Variant (3B5) 1.8 T Termostaatin vaihto-opas
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • Termostaatti jäähdytysneste Passat 3b5 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit