Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 3.2 FSI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 3.2 FSI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI 16V, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 3.0 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 1.8 T quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 1.6, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 1.9 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.5 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.7 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 3.0 TDI quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TFSI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 3.0 quattro, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI, AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.7 TDI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa ikkunannostin AUDI A4 (B7) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa ikkunannostin eteen Audi A4 B7-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Lasinnostin A4 Sedan (8EC, B7) -malliin ja muihin AUDI-malleihin
Kuinka vaihtaa Lasinnostin Audi A4 B7 Sedan 2.0 TDI 16V -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Lasinnostin
Kuinka vaihtaa Korjaussarja, ikkunanostin Audi A4 B7 Sedan 2.0 TDI 16V -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Korjaussarja, ikkunanostin
Työkalut
Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. Työkalut, joita saatat tarvita:
Momenttiavain
Hylsyavain nro 10
Torx-kärkihylsy T20
Torx-kärkihylsy T25
Torx-kärkihylsy T27
Torx-kärkihylsy T30
Torx-kärkihylsy T45
Kiintolenkkiavain
Philips-ruuvimeisseli
Pyörökärkipihdit
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Muovinen verhoilun irrotustyökalu
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. AUTODOC suosittelee:
  • Huom! Kaikki työ Audi A4 B7 berlina -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa AUDI A4 -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa auton akun liitäntänapojen kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Vaihe 4
    Irrota akun liitäntänavat.
    Vaihe 5
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Avaa auton ovi.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Ota ovipahvin koristepaneeli pois. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  5. Vaihe 7
    Kuinka poistaa AUDI A4 -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä irti ovipahvin ylemmät kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  6. Vaihe 8
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä irti ovenkahvan ruuvi. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  7. Vaihe 9
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto AUDI A4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti ovipahvin alemmat kiinnikkeet. Käytä Phillips-ruuvimeisseliä.
  8. Vaihe 10
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota ovipahvi. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  9. Vaihe 11
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin AUDI A4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota ovilukon toimilaitteen kaapeli.
  10. Vaihe 12
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota kaiuttimen liitin.
  11. Vaihe 13
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Irrota sähköikkunan liittimet ohjausyksiköstä. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  12. Vaihe 14
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Ota ovipahvi pois.
  13. Vaihe 15
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - vinkkejä
    Irrota sähköikkunan liitin ovipaneelista.
  14. Vaihe 16
    Vaiheittaiset suositukset AUDI A4 -auton Lasinnostin-osien tee se itse -vaihtoon
    Kierrä irti sähköikkunan moottorin kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T27. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 17
    Tee se itse -vaihto: AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI 2008 -auton Lasinnostin - online-opas
    Poista sähköikkunan moottori.
  16. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota ovipaneelin äänieristys.
  17. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa AUDI A4 -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota kaiuttimen liitin.
  18. Vaihe 20
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä kaiuttimien kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T25. Käytä kiintolenkkiavainta.
  19. Vaihe 21
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Poista kaiuttimet.
  20. Vaihe 22
    Kuinka poistaa AUDI A4 -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kierrä irti ikkunannostimen mekanismin alemmat kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T25. Käytä kiintolenkkiavainta.
  21. Vaihe 23
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Purista klipsit ja irrota ikkunannostimen käyttöpyörä. Käytä pyörökärkipihtejä.
  22. Vaihe 24
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto AUDI A4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota sivupeilin koristepaneeli. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  23. Vaihe 25
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä irti sivupeilin ruuvit. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  24. Vaihe 26
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin AUDI A4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota sivupeili.
  25. Vaihe 27
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä auton oven rungon kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T45. Käytä kiintolenkkiavainta.
  26. Vaihe 28
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Ota oven rungon kiinnikkeen korkki pois. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  27. Vaihe 29
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä auton oven rungon kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T45. Käytä kiintolenkkiavainta.
  28. Vaihe 30
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - vinkkejä
    Irrota oven tiivistyslista. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  29. Vaihe 31
    Vaiheittaiset suositukset AUDI A4 -auton Lasinnostin-osien tee se itse -vaihtoon
    Poista lasi yhdessä oven rungon kanssa.
    Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. AUTODOCin vinkki:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  30. Vaihe 32
    Tee se itse -vaihto: AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI 2008 -auton Lasinnostin - online-opas
    Irrota sivupeilin johdotus. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
    Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. Vinkki:
    Ole varovainen! Älä vahingoita sivupeilin johtoja.
  31. Vaihe 33
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä ikkunalasin kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T20. Käytä kiintolenkkiavainta.
  32. Vaihe 34
    Kuinka vaihtaa AUDI A4 -auton Lasinnostin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käännä ikkunannostimen käyttöpyörä. Näin vapautat lasin ikkunannostimen mekanismista. Käytä pyörökärkipihtejä.
  33. Vaihe 35
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä irti ikkunannostimen käyttöpyörän kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T25. Käytä kiintolenkkiavainta.
  34. Vaihe 36
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Poista ikkunannostimen mekanismi.
  35. Vaihe 37
    Kuinka poistaa AUDI A4 -auton Lasinnostin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna uusi ikkunannostimen mekanismi.
  36. Vaihe 38
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kierrä kiinni ikkunannostimen käyttöpyörän kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T25. Käytä kiintolenkkiavainta.
  37. Vaihe 39
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lasinnostin-osien vaihto AUDI A4 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna lasi uudelleen ikkunannostimen mekanismiin.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ikkunannostin – Audi A4 B7. Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu asennuksen aikana.
  38. Vaihe 40
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä ikkunalasin kiinnikkeet kiinni. Käytä Torx-avainta T20. Käytä kiintolenkkiavainta.
  39. Vaihe 41
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lasinnostin AUDI A4 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Käännä ikkunannostimen käyttöpyörä. Näin palautat lasin perusasentoonsa. Käytä pyörökärkipihtejä.
  40. Vaihe 42
    AUDI A4 Lasinnostin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kiristä ikkunalasin kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T20. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 11 Nm vääntömomentilla.
  41. Vaihe 43
    Vaihtaa Lasinnostin itse AUDI A4 -autoon
    Asenna lasi yhdessä oven rungon kanssa.
  42. Vaihe 44
    Kytke sivupeilin johdotus.
    Vaihe 45
    AUDI A4 -auton Lasinnostin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Asenna sivupeili.
  43. Vaihe 46
    Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 -autoon - vinkkejä
    Kierrä sivupeilin kiinnike kiinni. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata AUDI A4 Sedan (8EC, B7) Lasinnostin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
AUDI A4 Sedan (8EC, B7) Lasinnostin vaihtaminen - online-opas
AUDI A4 Sedan (8EC, B7) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Lasinnostin AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 2.0 TDI - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa ruoste | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ikkunahissi Audi A4 B7 Sedan 2.0 TDI 16V - vaihtovinkit
    4 syytä, miksi moottorin merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - AUDI A4 Sedan (8EC, B7) 1.9 TDI Lasinnostin vaihto-opas
    Kuinka korjata puhjennut rengas helposti | AUTODOCin vinkit
  • Ikkunahissi Audi A4 B7 Sedan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata auto AUTODOC CLUBin avulla

Ammattimaiset oppaat yleisimmille AUDI-malleille