Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
AUDI A5 Coupe (8T3) 2.0 TFSI quattro, AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro, AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro, AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro, AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa ilmansuodatin AUDI A4 B8 Sedan -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Hylsyavain nro 7
Torx-kärkihylsy T30
Kiintolenkkiavain
Mikrokuitupyyhe
Lokasuojan suojapeite
Kaikki vaihdettavat osat – Ilmansuodatin A4 Sedan (8K2, B8) -malliin ja muihin AUDI-malleihin
Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Ilmansuodatin
Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
AUDI Q5 (8RB) 2.0 TFSI quattro
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro -malliin
AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro
Helpot niksit Ilmansuodatin vaihtamiseen AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro -malliin
AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro
Ilmansuodatin: poisto ja asennus, uskomattoman helpot vaiheet AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro -mallille
AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro
Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A5 Coupe (8T3) 2.0 TFSI quattro -malliin – vinkkejä ensimmäiseen korjaukseen
AUDI A5 Coupe (8T3) 2.0 TFSI quattro
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. Älä sivuuta valmistajan määrittelemää huolto-ohjelmaa, suosituksia ja vaatimuksia auton osan käytöstä.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan 2007 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Avaa konepelti.
  2. Kuinka vaihtaa AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI 2008 -auton Ilmansuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Audi A4 B8 Sedan 1.8 TFSI 2009 Ilmansuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Irrota ilmamassamittarin liitin.
  4. Vaihtaa Ilmansuodatin itse AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2010 -autoon
    Vaihe 4
    Irrota imuletkun pidike.Käytä hylsyä nro 7.Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Kuinka poistaa AUDI A4 S4 3.0 quattro 2011 -auton Ilmansuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Irrota ilmansuodattimen kumikurkku ilmansuodattimen kotelosta.
  6. Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2012 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    Avaa ilmansuodattimen suojan kiristysruuvit.Käytä Torx-avainta T30.Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Ilmansuodatin-osien vaihto Audi A4 B8 Sedan 1.8 TFSI 2013 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Suojaa imuletku mikrokuituliinalla, jotta järjestelmään ei pääse pölyä ja likaa.
  8. AUDI A4 2014 -auton Ilmansuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Irroita suodattimen kansi.
    Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Ota osa irti pystysuorassa asennossa moottorin kanteen nähden.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan 2015 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Irroita suodatin suodattimen kotelosta.
  10. AUDI A4 3.0 TDI quattro Ilmansuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Puhdista ilmansuodattimen kansi ja kotelo.
    Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. Vinkki:
    Ennen kuin puhdistat ilmansuodattimen kannen ja kotelon, suojaa ilmakanavan osat, ilmamassamittari (jos autossa on sellainen) ja kaasuläppä puhtaalla liinalla.
  11. Vaihtaa Ilmansuodatin itse Audi A4 B8 Sedan 2008 2.0 TDI -autoon
    Vaihe 11
    Aseta uusi suodatin suodattimen koteloon.Varmista, että suodattimen reuna istuu tiiviisti koteloon.
    Vaihto: ilmansuodattimen – Audi A4 B8. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Tarkasta että suodatin on oikeassa asennossa. Varmista että se ei ole vinossa.Huomio! Käytä laadukkaita suodattimia – Audi A4 B8.Kun suoritat asennusta, älä päästä pölyä tai likaa ilmasuodattimen koteloon.
  12. A4 Sedan (8K2, B8) S4 3.0 quattro 2009 -auton Ilmansuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Aseta ilmansuodattimen suojus paikoilleen ja kiristä sen kiinnikkeet.
  13. Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2010 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Ruuvaa ilmansuodattimen kotelon kiristysruuvit takaisin.Käytä Torx-avainta T30.Käytä kiintolenkkiavainta.
  14. Vaiheittaiset suositukset Audi A4 B8 Sedan 2011 S4 3.0 quattro -auton Ilmansuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Poista mikrokuituliina huohotusletkun päältä.
  15. Tee se itse -vaihto: AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.7 TDI 2012 -auton Ilmansuodatin - online-opas
    Vaihe 15
    Liitä ilmansuodattimen kumikurkku ilmansuodattimen koteloon.
  16. Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan 2007 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 16
    Kiristä huohotusletkun pidike.Käytä hylsyä nro 7.Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Kuinka vaihtaa AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.0 TDI 2008 -auton Ilmansuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 17
    Kiinnitä ilmamassamittarin liitin.
  18. Audi A4 B8 Sedan 1.8 TFSI 2009 Ilmansuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 18
    Ota suojapeite pois.
  19. Vaihtaa Ilmansuodatin itse AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2010 -autoon
    Vaihe 19
    Sulje konepelti.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata AUDI A4 Sedan (8K2, B8) Ilmansuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
AUDI A4 Sedan (8K2, B8) Ilmansuodatin vaihtaminen - online-opas
AUDI A4 Sedan (8K2, B8) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Ilmansuodatin AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 2.7 TDI - vaihto nõuanded
    Kuinka testata auton laturia | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI - vaihtovinkit
    Mistä löytää suositeltu rengaskoko autollesi | Vinkkejä AUTODOCILTA
  • Huolto vinkit - AUDI A4 Sedan (8K2, B8) 1.8 TFSI Ilmansuodatin vaihto-opas
    Autojen korkean lämpötilan rasvojen tyypit: missä ja miksi niitä käytetään | AUTODOC
  • Ilmansuodatin Audi A4 B8 Sedan vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka ja miksi käyttää kiveniskusuoja-aineita | AUTODOCIN vinkit

AUDI-mallien ohjekirjat