Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3), HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3), HONDA ACCORD VIII (CU) 2.0 i (CU1) Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu joustintuet HONDA ACCORD 8 (CU2) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa joustintuki eteen Honda Accord VIII CU-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet ACCORD VIII (CU) -malliin ja muihin HONDA-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin Honda Accord VIII CU 2.0 i (CU1) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki Honda Accord VIII CU 2.0 i (CU1) -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Joustintuki
Työkalut
Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Kuparitahna
Yhdistelmäavain nro 14
Yhdistelmäavain nro 17
Hylsyavain nro 12
Hylsyavain nro 14
Hylsyavain nro 17
Kuusiokolokärki nro H6.
Vannehylsy nro 19
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Meisti
Kierreleuan väännin
Vasara
Tasataltta
Kuminuija
Sorkkarauta
Hydraulinen kierrejousipuristin
Vaihteistonostin
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. AUTODOC suosittelee:
  • Molemmat etujousituksen joustintuet täytyy vaihtaa yhtä aikaa.
  • Etujousituksen oikea ja vasen joustintuki vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Vaihe 3
    HONDA ACCORD Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista iskunvaimentimen ylätuen kiinnikkeet. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA ACCORD -autoon
    Löysää joustintuen kiinnityksen ylempää kiinnikettä. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tue pyörät kiiloilla.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 19.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto HONDA ACCORD -autoon - lataa kuvitettu opas
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  8. Vaihe 8
    HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota pyörä.
  10. Vaihe 10
    HONDA ACCORD Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Puhdista joustintuen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA ACCORD -autoon
    Irroita ABS-kaapelin pidike. Käytä hylsyä nro 12. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 12
    HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Löysää kiinnityspultti, joka yhdistää iskunvaimentimen ja haarukan. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kierreleuan väännintä.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - vinkkejä
    Irrota kiinnityspultti, joka yhdistää joustintuen ja iskunvaimentimen haarukan. Käytä sorkkarautaa. Käytä vasaraa.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Vedä joustintuen pois kiinnityspaikastaan.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: HONDA ACCORD VIII (CU) 2.4 i (CU2) 2022 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Puhdista kiinnityspultti, joka yhdistää iskunvaimentimen haarukan ja alemman tukivarren. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Löysää kiinnityspultti, joka yhdistää iskunvaimentimen haarukan ja alemman tukivarren. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 17. Käytä kierreleuan väännintä.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota kiinnityspultti. Käytä meistiä. Käytä kuminuijaa.
  18. Vaihe 18
    HONDA ACCORD Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota iskunvaimentimen haarukka joustintuesta. Käytä metallille tarkoitettua tasatalttaa. Käytä vasaraa.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA ACCORD -autoon
    Irroita iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnike. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kiintolenkkiavainta.
    AUTODOC suosittelee:
    Tärkeää! Pidä joustintukea kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti. Honda Accord VIII CU
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Tue varsi. Käytä vaihteistonostinta.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita jarruletkun pidike. Käytä hylsyä nro 12. Käytä kiintolenkkiavainta.
  22. Vaihe 22
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto HONDA ACCORD -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita joustintuki.
  23. Vaihe 23
    HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Aseta iskunvaimentimen jousi jousenpuristimeen.
    Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
  24. Vaihe 24
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Purista jousi.
  25. Vaihe 25
    HONDA ACCORD Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita joustintuen kiertokangen mutteri. Käytä yhdistelmäavainta nro 14. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä kiintolenkkiavainta.
  26. Vaihe 26
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA ACCORD -autoon
    Irroita yläjoustintuen laakeri. Käytä sorkkarautaa.
  27. Vaihe 27
    HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vapauta kierrejousi.
  28. Vaihe 28
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - vinkkejä
    Irroita jousi.
  29. Vaihe 29
    Vaiheittaiset suositukset HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota vanha iskunvaimennin hydraulisesta kierrejousipuristimesta.
  30. Vaihe 30
    Tee se itse -vaihto: HONDA ACCORD VIII (CU) 2.4 i (CU2) 2022 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita iskunvaimentimen pölysuoja ja pohjaanlyöntikumi.
    Vaihto: joustintuen – Honda Accord VIII CU. AUTODOCin vinkki:
    Tarkasta iskunvaimentimen laakerin, pölysuoja, ja pohjaanlyöntikumin kunto perinpohjaisesti. Vaihda tarvittaessa.Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  31. Vaihe 31
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Laita uusi iskunvaimennin hydrauliseen kierrejousipuristimeen.
  32. Vaihe 32
    Kuinka vaihtaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Asenna pölysuoja ja pohjaanlyöntikumi uuteen iskunvaimentimeen.
  33. Vaihe 33
    HONDA ACCORD Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Aseta jousi iskunvaimentimeen.
  34. Vaihe 34
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse HONDA ACCORD -autoon
    Purista jousi.
  35. Vaihe 35
    Kuinka poistaa HONDA ACCORD -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Käsittele joustintuen kiinnityksen kiinnikkeet. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  36. Vaihe 36
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Asenna ylempi joustinjalan tuki ja joustinjalan tukilaakeri.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0

Kattavat oppaat osan Iskunvaimentimet vaihtamiseen eri HONDA ACCORD-malleissa

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata HONDA ACCORD VIII (CU) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
HONDA ACCORD VIII (CU) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
HONDA ACCORD VIII (CU) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet HONDA ACCORD VIII (CU) 2.4 i (CU2) - vaihto nõuanded
    Kuinka vaihtaa jousitus BMW E30 Turboon | SUPERCAR AUTODOC
  • Vaihtaa Iskarit Honda Accord VIII CU 2.0 i (CU1) - vaihtovinkit
    Ajovalojen kunnostus | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - HONDA ACCORD VIII (CU) 2.2 i-DTEC (CU3) Iskari vaihto-opas
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Heilahduksenvaimennin Honda Accord VIII CU vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata auto AUTODOC CLUBin avulla