Milloin vaihtaa Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autossa
Osakategorian Jarrupalat, levyjarru suositeltu vaihtoväli: 30000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takajarrupalat NISSAN QASHQAI (J10, NJ10) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa jarrupalat taakse Nissan Qashqai J10-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Jarrupalat Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) -malliin ja muihin NISSAN-malleihin
Työkalut
Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Nyloninen puhdistusharja
WD-40-monitoimiaine
Yleispuhdistussuihke
Jarrunpuhdistusaine
Jarrurasva
Rasva jarrusatulan liukutappeihin
Kuparitahna
Momenttiavain
Hylsyavain nro 14
Vannehylsy nro 21
Jarrusatulan männän kääntötyökalu
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda jarrupalat aina parettain akselia kohden. Tämä parantaa jarrutustehoa.
  • Kaikki saman akselin jarrupalat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti. Irrota jarrunestesäiliön korkki.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Jarrupalat – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  3. Vaihe 3
    NISSAN QASHQAI Jarrupalat vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 21.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Jarrupalat itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Nosta auton perä ylös ja tue se.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Jarrupalat - helposti seurattavat online-ohjeet
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota pyörä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Jarrupalat-osien vaihto NISSAN QASHQAI -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta. Käytä yleispuhdistussprayta.
  8. Vaihe 8
    NISSAN QASHQAI -auton Jarrupalat: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita jarrusatulan kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 14. Käytä kierreleuan väännintä.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Avaa jarrupalat. Käytä sorkkarautaa.
  10. Vaihe 10
    NISSAN QASHQAI Jarrupalat vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita jarrusatula.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. AUTODOC suosittelee:
    Sido jarrusatula kiinni jousitukseen tai autonoriin johdon avulla ilman että jarruletkut irtoavat jarrujärjestelmän paineenlaskun välttämiseksi.Varmista että jarrusatula ei roiku jarruletkussa.Älä koskaan paina jarrupoljinta jarrusatulan irroittamisen jälkeen. Tämä voi johtaa männän putoamiseen pois jarrusylinteristä, ja tämä puolestaan jarrunestevuotoihin ja paineenmenetykseen järjestelmässä.Tarkista jarrusatulan tuki, jarrusatulan liukutapit ja liukutappien kumit. Puhdista ne. Vaihda ne tarpeen vaatiessa.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Jarrupalat itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Irroita jarrupalat.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. Vinkki:
    Mittaa jarrulevyn paksuus.Osa tulee vaihtaa kun se saavuttaa määrätyn kulumarajansa.
  12. Vaihe 12
    NISSAN QASHQAI -auton Jarrupalat: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista jarrusatulan kehikko liasta ja pölystä. Käytä teräsharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autoon - vinkkejä
    Käsittele jarrusatulan mäntä. Käytä nylonista puhdistusharjaa. Käytä jarrunpuhdistusainetta.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Kun olet levittänyt aineen, odota muutama minuutti.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN QASHQAI -auton Jarrupalat-osien tee se itse -vaihtoon
    Paina jarrusatulan mäntä sisään. Käytä jarrusatulan männän kääntötyökalua.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 2012 -auton Jarrupalat - online-opas
    Käsittele jarrupalat siitä kohdasta, jossa niiden pinta osuu jarrusatulan kannakkeeseen. Levitä jarrurasvaa.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin vinkki:
    Varmista että levyn pinta on siisti ennen jarrupalojen asentamista.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Jarrupalat NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna uudet jarrupalat.
    Vaihto: jarrupalat – Nissan Qashqai J10. Ammattilaiset suosittelevat:
    Varmista että jarrupalat on asennettu pinta jarrulevyä päin.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Jarrupalat itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Jarrupalat vaihtaminen - online-opas
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Jarrupala NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 - vaihto nõuanded
    Tee se itse -auton äänieristys | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takajarrupalat ja etujarrupalat Nissan Qashqai j10 1.5 dCi - vaihtovinkit
    5 yleisintä virhettä auton osia ostettaessa
  • Huolto vinkit - NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad Etujarrupalat ja takajarrupalat vaihto-opas
    5 yleisintä virhettä sytytystulppien vaihdossa | AUTODOCin vinkit
  • Takajarrupalat Nissan Qashqai j10 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 yleisintä virhettä autonpesussa | AUTODOCin vinkit