Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V RC, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V Turbo, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 110, PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 16V VTi Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etu joustintuet PEUGEOT 207 -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa joustintuki eteen Peugeot 207 hatchback-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Iskunvaimentimet 207 (WA_, WC_) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Kuinka vaihtaa Iskunvaimennin PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Iskunvaimennin
Kuinka vaihtaa Joustintuki PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Joustintuki
Työkalut
Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 13
Yhdistelmäavain nro 16
Yhdistelmäavain nro 17
Yhdistelmäavain nro 21
Kuusiokolokärki nro H6.
Kuusiokolokärki nro H7.
Torx-kärkihylsy T30
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 19
Hylsyavain nro 35
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Meisti
Kierreleuan väännin
Vasara
Sorkkarauta
Hydraulinen kierrejousipuristin
Vaihteistonostin
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Molemmat etujousituksen joustintuet täytyy vaihtaa yhtä aikaa.
  • Etujousituksen oikea ja vasen joustintuki vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: iskunvaimentimet – Peugeot 207 hatchback. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Irroita sisäilmansuodattimen kotelon suojus.
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. Vinkki:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
    Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Nosta muovista konepellin ritilää.
  3. Vaihe 5
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Puhdista iskunvaimentimen ylätuen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Löysää joustintuen kiinnityksen ylempää kiinnikettä. Käytä yhdistelmäavainta nro 21. Käytä kuusiokoloavainta nro H7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 7
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 8
    Kuinka poistaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  6. Vaihe 9
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  7. Vaihe 10
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto PEUGEOT 207 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  8. Vaihe 11
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota pyörä.
  9. Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  10. Vaihe 13
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.
  12. Vaihe 15
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista kannakkeen kiinnike, joka yhdistää jarruletkun joustintukeen. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - vinkkejä
    Irroita jarruletkun kannatin iskunvaimentimesta. Käytä yhdistelmäavainta nro 13.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita jarruletkun pidike.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 2010 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita ABS-anturin johdot. Käytä sorkkarautaa.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Poista CV-akselin mutterin sokkanaula. Käytä sorkkarautaa.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista vetoakselin kiinnike. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  18. Vaihe 21
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Löysää vetoakselin mutteri. Käytä hylsyä nro 35. Käytä kierreleuan väännintä.
  19. Vaihe 22
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Irrota kiinnitysmutteri.
  20. Vaihe 23
    Kuinka poistaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Puhdista kiinnikkeet, jotka yhdistävät joustintuen ohjausniveleen.
  21. Vaihe 24
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista kiinnikkeet, jotka yhdistävät pallonivelen jousituksen ohjausvarteen. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  22. Vaihe 25
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto PEUGEOT 207 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irrota alempi kiinnike, joka yhdistää joustintuen ohjausniveleen. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  23. Vaihe 26
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irrota kiinnityspultti.
  24. Vaihe 27
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Kierrä pallonivelen ja tukivarren yhdistävät kiinnikkeet irti. Käytä yhdistelmäavainta nro 17. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kiintolenkkiavainta.
  25. Vaihe 28
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita pallonivel varresta. Käytä sorkkarautaa.
  26. Vaihe 29
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Tue olka-akseli. Käytä vaihteistonostinta.
  27. Vaihe 30
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota vetoakseli olka-akselista. Käytä meistiä. Käytä vasaraa.
  28. Vaihe 31
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - vinkkejä
    Irroita olkaakseli iskunvaimentimesta. Käytä vasaraa.
  29. Vaihe 32
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita iskunvaimentimen yläpään yläosan kiinnike.
    AUTODOC suosittelee:
    Peugeot 207 hatchback – Vammojen välttämiseksi pidä joustintukea kiinni, kun ruuvaat kiinnityspultit irti.
  30. Vaihe 33
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 2010 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Irroita joustintuki.
  31. Vaihe 34
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Aseta iskunvaimentimen jousi jousenpuristimeen.
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. AUTODOC suosittelee:
    Huomaa että jousenpuristinta käyttäessä käämijousten tulee olla tiukasti kiinni, painaen jousta molemmin puolin.Varmista että jousi on pidikkeessään oikeassa asennossa.Varmista että käämijouset menivät tiukasti lukon sisälle.
  32. Vaihe 35
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Purista jousi.
  33. Vaihe 36
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Käsittele jousijalka. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  34. Vaihe 37
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Irroita joustintuen kiertokangen mutteri. Käytä kuusiokoloavainta nro H7. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kiintolenkkiavainta.
  35. Vaihe 38
    Kuinka poistaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita yläjoustintuen laakeri.
  36. Vaihe 39
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vapauta kierrejousi.
  37. Vaihe 40
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Iskunvaimentimet-osien vaihto PEUGEOT 207 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita jousi.
  38. Vaihe 41
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Irroita iskunvaimentimen pölysuoja ja pohjaanlyöntikumi.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. Tarkista huolellisesti iskunvaimentimen kiinnitys, suojakumi ja pohjaanlyöntikumi. Vaihda ne tarvittaessa.
  39. Vaihe 42
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota vanha iskunvaimennin hydraulisesta kierrejousipuristimesta.
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Pumppaa uutta iskunvaimenninta manuaalisesti 3-5 kertaa ennen sen asentamisesta.
  40. Vaihe 43
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Laita uusi iskunvaimennin hydrauliseen kierrejousipuristimeen.
  41. Vaihe 44
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Asenna pölysuoja ja pohjaanlyöntikumi uuteen iskunvaimentimeen.
  42. Vaihe 45
    PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Aseta jousi iskunvaimentimeen.
  43. Vaihe 46
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - vinkkejä
    Purista jousi.
  44. Vaihe 47
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna ylempi joustinjalan tuki ja joustinjalan tukilaakeri.
  45. Vaihe 48
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 2010 -auton Iskunvaimentimet - online-opas
    Kiristä iskunvaimentimen männänvarren mutteri. Käytä hylsyä nro 19. Käytä kuusiokoloavainta nro H6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 75 Nm vääntömomentilla.
    Vaihto: joustintuen – Peugeot 207 hatchback. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Tarkista, että jousi on asetettu oikein. Se ei saa olla väärässä asennossa.Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.
  46. Vaihe 49
    Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Lopeta jousen painaminen.
  47. Vaihe 50
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käsittele jousijalka. Käytä kuparitahnaa.
  48. Vaihe 51
    PEUGEOT 207 Iskunvaimentimet vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista asennettu joustintuki.
  49. Vaihe 52
    Vaihtaa Iskunvaimentimet itse PEUGEOT 207 -autoon
    Käsittele joustintuen asennuspaikat. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  50. Vaihe 53
    Kuinka poistaa PEUGEOT 207 -auton Iskunvaimentimet - helposti seurattavat online-ohjeet
    Asenna iskunvaimennin pyöränkoteloon.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 207 (WA_, WC_) Iskunvaimentimet itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) Iskunvaimentimet vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 207 (WA_, WC_) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Iskunvaimentimet PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 - vaihto nõuanded
    Asioita, joita sinun ei pitäisi koskaan tehdä automaattivaihteistolla | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Iskarit PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.4 HDi - vaihtovinkit
    Tunkin kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi Iskari vaihto-opas
    Kuinka maalata jarrusatula | AUTODOCin vinkit
  • Heilahduksenvaimennin PEUGEOT 207 (WA_, WC_) vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka kiillottaa vanha moottorikoppa kiiltäväksi | AUTODOCin vinkit