Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 110, PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V, PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 HDI 90 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa moottorin kumityyny PEUGEOT 307 (3H) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa moottorin kumityyny oikealle Peugeot 307 SW-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Kumityyny 307 SW (3H) -malliin ja muihin PEUGEOT-malleihin
Kuinka vaihtaa Moottorin tuki Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moottorin tuki
Kuinka vaihtaa Pidike, moottorintuenta Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Pidike, moottorintuenta
Kuinka vaihtaa Moottorin tuki Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moottorin tuki
Kuinka vaihtaa Vaimennin, moottorin kiinnitys Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Vaimennin, moottorin kiinnitys
Kuinka vaihtaa Moottori-tuentapalkki Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moottori-tuentapalkki
Työkalut
Vaihto: moottorin kumityyny – Peugeot 307 SW. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Tiivisteaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Hylsyavain nro E14
Torx-kärkihylsy T50
Kiintolenkkiavain
Kiinnikkeiden irrotustyökalu
Tunkki
Lokasuojan suojapeite
Jarrukiila
Vaihto: moottorin kumityyny – Peugeot 307 SW. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: moottorin kumityyny – Peugeot 307 SW. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Kumityyny PEUGEOT 307 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa PEUGEOT 307 -auton Kumityyny – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Vaihe 3
    PEUGEOT 307 Kumityyny vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vapauta jäähdytysnestesäiliön pidikkeet. Käytä kiinnikkeiden irrotustyökalua.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Kumityyny itse PEUGEOT 307 -autoon
    Poista jäähdytysnestesäiliön korkki.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa PEUGEOT 307 -auton Kumityyny - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irroita konepelti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: moottorin kumityyny – Peugeot 307 SW. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Kumityyny PEUGEOT 307 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Tue moottori öljypannun alueella. Käytä tunkkia.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Kumityyny-osien vaihto PEUGEOT 307 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista moottorintuen kiinnikkeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  8. Vaihe 8
    PEUGEOT 307 -auton Kumityyny: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä kiinnikkeet irti, jotka yhdistävät moottorin kumityynyn auton koriin. Käytä hylsyä nro E14. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Kumityyny PEUGEOT 307 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Poista moottorin kannakkeen kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T50. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 10
    PEUGEOT 307 Kumityyny vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Poista moottorin kiinnike.
    Vaihto: moottorin kumityyny – Peugeot 307 SW. AUTODOC suosittelee:
    Tarkista varovaisesti toiset moottorin kiinnikkeet ja vaihda ne, jos tarvittavaa.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Kumityyny itse PEUGEOT 307 -autoon
    Irrota kiinnitysruuvit.
  12. Vaihe 12
    PEUGEOT 307 -auton Kumityyny: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista moottorin kannakkeen asennusjalusta. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Kumityyny PEUGEOT 307 -autoon - vinkkejä
    Käsittele moottorin tukikumin kiinnikkeet. Käytä tiivistysainetta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset PEUGEOT 307 -auton Kumityyny-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna moottorin kannake sen asennusjalustaan.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 2008 -auton Kumityyny - online-opas
    Asenna kiinnityspultit.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata PEUGEOT 307 SW (3H) Kumityyny itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
PEUGEOT 307 SW (3H) Kumityyny vaihtaminen - online-opas
PEUGEOT 307 SW (3H) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Moottorin kumityyny PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 - vaihto nõuanded
    3 asiaa, jotka aiheuttavat moottorivaurioita | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Moottorin tukikumi Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 - vaihtovinkit
    Mitä tehdä, jos ABS-valo syttyy | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - PEUGEOT 307 SW (3H) 1.6 16V Moottorin tukikumit vaihto-opas
    Kuinka poistaa ruoste | AUTODOCin vinkit
  • Moottorin kiinnike Peugeot 307 SW vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Miten avata auto ilman avaimia | AUTODOCin vinkit