Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.2, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 16V, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.9 TDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.9 TDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.9 SDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 TDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.8 T FR, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.6, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 TDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 TDI, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.2 12V, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.6 16V, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 2.0, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 16V, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.2, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.8 T Cupra R, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.9 TDI Cupra R, SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.9 TDI Joya Racer Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualapallonivel SEAT IBIZA 3 6L -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa alapallonivel eteen Seat Ibiza 6L1-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alapallonivel Ibiza III Hatchback (6L) -malliin ja muihin SEAT-malleihin
Kuinka vaihtaa Pallonivel Seat Ibiza 6l1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Pallonivel
Kuinka vaihtaa Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel Seat Ibiza 6l1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Varmistuslaatta, alapallo- / pallonivel
Kuinka vaihtaa Puristusruuvisarja, pallonivel Seat Ibiza 6l1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Puristusruuvisarja, pallonivel
Kuinka vaihtaa Palje, pallonivel Seat Ibiza 6l1 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Palje, pallonivel
Työkalut
Vaihto: alapallonivel – Seat Ibiza 6L1. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Yhdistelmäavain nro 18
Yhdistelmäavain nro 19
Hylsyavain nro 13
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Kierreleuan väännin
Pallonivelen ulosvedin
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: alapallonivel – Seat Ibiza 6L1. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihtotoimenpide on identtinen vasemmalle ja oikealle pallonivelelle.
  • Huom! Kaikki työ Seat Ibiza 6L1 -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SEAT IBIZA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa SEAT IBIZA -auton Alapallonivel – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    SEAT IBIZA Alapallonivel vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alapallonivel itse SEAT IBIZA -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: alapallonivel – Seat Ibiza 6L1. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa SEAT IBIZA -auton Alapallonivel - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SEAT IBIZA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alapallonivel-osien vaihto SEAT IBIZA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Irroita pallonivelen kiinnikkeet olka-akselista. Käytä yhdistelmäavainta nro 18.
  8. Vaihe 8
    SEAT IBIZA -auton Alapallonivel: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka kiinnittävät pallonivelen jousen ohjausvarteen. Käytä hylsyä nro 13. Käytä kierreleuan väännintä.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alapallonivel SEAT IBIZA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita pallonivel tukivarresta.
  10. Vaihe 10
    SEAT IBIZA Alapallonivel vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irroita pallonivel olka-akselista. Käytä sorkkarautaa. Käytä pallonivelen ulosvedintä.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alapallonivel itse SEAT IBIZA -autoon
    Irroita pallonivel.
  12. Vaihe 12
    SEAT IBIZA -auton Alapallonivel: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Puhdista pallonivelen asennuskohta. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alapallonivel SEAT IBIZA -autoon - vinkkejä
    Asenna uusi pallonivel.
    Vaihto: alapallonivel – Seat Ibiza 6L1. AUTODOCin vinkki:
    Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset SEAT IBIZA -auton Alapallonivel-osien tee se itse -vaihtoon
    Kiinnitä pallonivel olka-akseliin.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.2 2008 -auton Alapallonivel - online-opas
    Ruuvaa kiinnikkeet kiinni palloniveleen. Käytä yhdistelmäavainta nro 19.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata SEAT Ibiza III Hatchback (6L) Alapallonivel itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
SEAT Ibiza III Hatchback (6L) Alapallonivel vaihtaminen - online-opas
SEAT Ibiza III Hatchback (6L) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Alapallonivel SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.2 - vaihto nõuanded
    5 virhettä moottoria pestäessä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Alatukivarren pallonivel Seat Ibiza 6l1 1.9 TDI - vaihtovinkit
    8 huonoa ajotapaa | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - SEAT Ibiza III Hatchback (6L) 1.4 16V Alapallonivel vaihto-opas
    Asioita, joita sinun ei pitäisi koskaan tehdä automaattivaihteistolla | AUTODOCIN vinkit
  • Alatukivarren pallonivel Seat Ibiza 6l1 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjata auto AUTODOC CLUBin avulla

Ammattimaiset oppaat yleisimmille SEAT-malleille