Osakategorian Moniurahihna suositeltu vaihtoväli: 30000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D, VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D, VW GOLF III (1H1) 1.9 D, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D, VW Polo Classic (6V2) 64 1,9 D, VW Vento (1H2) 1.9 D, VW Caddy II Van (9K9A) 1.9 D, VW Caddy II Farmari (9K9B) 1.9 D

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa moniurahihna VOLKSWAGEN GOLF 3 (1H1) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaihto: moniurahihna – VW Golf 3. Tarvitsemasi työkalut:
Vaihto: moniurahihna – VW Golf 3. Tarvitsemasi työkalut:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Momenttiavain
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Philips-ruuvimeisseli
Sorkkarauta
Kaikki vaihdettavat osat – Moniurahihna GOLF III (1H1) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Moniurahihna Golf 3 2.8 VR6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moniurahihna
Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihna VW GOLF III (1H1) 1.9 D -malliin
VW GOLF III (1H1) 1.9 D
Helpot niksit Moniurahihna vaihtamiseen VW Vento (1H2) 1.9 D -malliin
VW Vento (1H2) 1.9 D
Moniurahihna: poisto ja asennus, uskomattoman helpot vaiheet VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D -mallille
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D
Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä ensimmäiseen korjaukseen
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D
Moniurahihna vaihtamisen päävaiheet VW Caddy II Van (9K9A) 1.9 D -mallissa
VW Caddy II Van (9K9A) 1.9 D
Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Caddy II Farmari (9K9B) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
VW Caddy II Farmari (9K9B) 1.9 D
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Polo Classic (6V2) 64 1,9 D -malliin
VW Polo Classic (6V2) 64 1,9 D
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja Golf 3 2.8 VR6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moniurahihnasarja
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW GOLF III (1H1) 1.9 D -malliin
VW GOLF III (1H1) 1.9 D
Helpot niksit Moniurahihnasarja vaihtamiseen VW Vento (1H2) 1.9 D -malliin
VW Vento (1H2) 1.9 D
Moniurahihnasarja: poisto ja asennus, uskomattoman helpot vaiheet VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D -mallille
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä ensimmäiseen korjaukseen
Moniurahihnasarja vaihtamisen päävaiheet VW Caddy II Van (9K9A) 1.9 D -mallissa
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW Caddy II Farmari (9K9B) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW Polo Classic (6V2) 64 1,9 D -malliin
Kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja Golf 3 2.8 VR6 -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Vesipumppu + vetohihnasarja
Kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja VW GOLF III (1H1) 1.9 D -malliin
VW GOLF III (1H1) 1.9 D
Helpot niksit Vesipumppu + vetohihnasarja vaihtamiseen VW Vento (1H2) 1.9 D -malliin
VW Vento (1H2) 1.9 D
Vesipumppu + vetohihnasarja: poisto ja asennus, uskomattoman helpot vaiheet VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D -mallille
Kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 D -malliin – vinkkejä ensimmäiseen korjaukseen
Vesipumppu + vetohihnasarja vaihtamisen päävaiheet VW Caddy II Van (9K9A) 1.9 D -mallissa
Kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja VW Caddy II Farmari (9K9B) 1.9 D -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Vesipumppu + vetohihnasarja VW Polo Classic (6V2) 64 1,9 D -malliin
Vaihto: moniurahihna – VW Golf 3. Vinkki:
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: moniurahihna – VW Golf 3. Suorita seuraavat vaiheet:
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW GOLF III (1H1) Moniurahihna itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW GOLF III (1H1) Moniurahihna vaihtaminen - online-opas
VW GOLF III (1H1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW GOLF III (1H1) 1.8 - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa pultti, joka on mennyt pyöreäksi ilman hitsausta | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Moniurahihna Golf 3 2.8 VR6 - vaihtovinkit
    Kuinka voi pidentää moottorin elinikää | AUTODOCIN vinkit
  • Huolto vinkit - VW GOLF III (1H1) 2.0 Moniurahihna vaihto-opas
    Kuinka tunnistat kytkinvian | AUTODOC
  • Moniurahihna Golf 3 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka korjaat nakuttavan ja vinkuvan jousituksen I AUTODOC