Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 1.6 FSI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 FSI, VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V, VW Passat Variant (3C5) 1.6, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TFSI, VW Passat Variant (3C5) 3.2 FSI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V 4motion, VW Passat Variant (3C5) 2.0 FSI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 3.6 R36 4motion, VW Passat Variant (3C5) 1.4 TSI, VW Passat Variant (3C5) 1.8 TSI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 1.4 TSI EcoFuel, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 BlueTDI, VW Passat Variant (3C5) 1.6 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion, VW Passat Variant (3C5) 1.8 TSI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa etualatukivarsi VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa etummainen alatukivarsi VW Passat 3C B6 Variant-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Alatukivarsi Passat Variant (3C5) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Tukivarsi Passat B6 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsi
Kuinka vaihtaa Tukivarsisarja, pyörien tuenta Passat B6 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tukivarsisarja, pyörien tuenta
Kuinka vaihtaa Tanko, pyöränripustus Passat B6 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tanko, pyöränripustus
Työkalut
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Passat 3C5. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Jarrunpuhdistusaine
Kuparitahna
Hylsyavain nro 13
Hylsyavain nro 16
Hylsyavain nro 18
Torx-kärkihylsy T25
Vannehylsy nro 17
Kiintolenkkiavain
Momenttiavain
Kierreleuan väännin
Sorkkarauta
Jarrukiila
Vaihto: etummainen alatukivarsi – Passat Variant B6. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihto suoritetaan samalla tavalla alatukivarren oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Passat B6 3C Variant. Suorita seuraavat vaiheet:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Tue pyörät kiiloilla.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Löysää pyörän asennuspultteja. Käytä vannehylsyä nro 17.
  3. Vaihe 3
    VW PASSAT Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW PASSAT -autoon
    Ruuvaa pyöränpultit irti.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Passat 3C5. Vinkki:
    Jotta vältät vahingot, pitele pyörää ylhäällä, kun ruuvaat pultteja irti.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota pyörä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irrota öljypohjan alemman kannen kiinnittimet. Käytä hylsyä nro 13. Käytä Torx-avainta T25. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista öljypohjan kansi.
  8. Vaihe 8
    VW PASSAT -auton Alatukivarsi: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Puhdista tukivarren kaikki jouset. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – Passat B6 3C Variant. Odota muutama minuutti ruiskun levittämisen jälkeen.Käytä suojalaseja.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Alatukivarsi VW PASSAT -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irroita etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  10. Vaihe 10
    VW PASSAT Alatukivarsi vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren auton runkoon. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kierreleuan väännintä.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW PASSAT -autoon
    Ruuvaa irti takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren apurunkoon. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kierreleuan väännintä.
  12. Vaihe 12
    VW PASSAT -auton Alatukivarsi: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irrota tukivarren takakiinnitys (2 kappaletta).
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW PASSAT -autoon - vinkkejä
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka kiinnittävät pallonivelen jousen ohjausvarteen. Käytä hylsyä nro 16. Käytä kierreleuan väännintä.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VW PASSAT -auton Alatukivarsi-osien tee se itse -vaihtoon
    Irrota tukivarren etukiinnitys.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI 2005 -auton Alatukivarsi - online-opas
    Irrota tukivarren takakiinnitys.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW PASSAT -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irroita tukivarsi. Käytä sorkkarautaa.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa VW PASSAT -auton Alatukivarsi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Puhdista kiinnityskohdat ja jousituksen tukivarren kierre. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  18. Vaihe 18
    VW PASSAT Alatukivarsi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Asenna uusi tukivarsi paikoilleen. Käytä sorkkarautaa.
    Vaihto: etummainen alatukivarsi – VW Passat Variant B6. AUTODOC suosittelee:
    Käytä asennuksessa ainoastaan uusia pultteja ja muttereita.Varo ettet vaurioita pallonivelen suojusta.
  19. Vaihe 19
    Vaihtaa Alatukivarsi itse VW PASSAT -autoon
    Asenna tukivarren etukiinnikkeet.
  20. Vaihe 20
    Kuinka poistaa VW PASSAT -auton Alatukivarsi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kiristä etutukivarren kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
  21. Vaihe 21
    Kuinka vaihtaa Alatukivarsi VW PASSAT -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Asenna tukivarren takakiinnike (2 kappaletta).
  22. Vaihe 22
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Alatukivarsi-osien vaihto VW PASSAT -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ruuvaa kiinni takakiinnike, joka yhdistää kolmiotukivarren auton runkoon. Käytä hylsyä nro 18. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Passat Variant (3C5) Alatukivarsi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Passat Variant (3C5) Alatukivarsi vaihtaminen - online-opas
VW Passat Variant (3C5) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Tukivarsi VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    Kuinka korjata tuulilasin särö tai halkeama | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takatukivarsi ja etutukivarsi Passat B6 2.0 TDI - vaihtovinkit
    Mitä tehdä jos hihna vinkuu | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V Reaktiotanko vaihto-opas
    5 vinkkiä uusille kuljettajille | AUTODOCin vinkit
  • Tukivarret Passat B6 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 parasta vinkkiä, joilla estät auton ruostumisen | AUTODOCin vinkit