Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Passat Sedan (3C2) 2.0 TDI, VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa moniurahihna VW PASSAT B6 (3C5) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Vaihto: moniurahihna – VW Passat 3C5. Työkalut, joita saatat tarvita:
Vaihto: moniurahihna – VW Passat 3C5. Työkalut, joita saatat tarvita:
Teräsharja
Yhdistelmäavain nro 16
Torx-kärkihylsy T25
Kiintolenkkiavain
Kaikki vaihdettavat osat – Moniurahihna Passat Variant (3C5) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Moniurahihna Passat 3C 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moniurahihna
Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Passat Sedan (3C2) 2.0 TDI -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
VW Passat Sedan (3C2) 2.0 TDI
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI -malliin
VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja Passat 3C 2.0 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Moniurahihnasarja
Kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW Passat Sedan (3C2) 2.0 TDI -malliin – vinkkejä auton asianmukaiseen huoltoon
VW Passat Sedan (3C2) 2.0 TDI
Yksinkertaiset tee se itse -korjausvaiheet - kuinka vaihtaa Moniurahihnasarja VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI -malliin
VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI
Vaihto: moniurahihna – Passat Variant B6. AUTODOC suosittelee:
  • Huom! Kaikki työ VW Passat 3C B6 Variant -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Kuinka vaihtaa Moniurahihna Passat 3C 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Vaihe 1
    Nosta autoa käyttämällä autonostinta tai aseta se rasvamontun päälle.
  2. Kuinka vaihtaa VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 2006 -auton Moniurahihna – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Vaihe 2
    Ruuvaa lokasuojan reunakaaren kiinnikkeet irti.Käytä Torx-avainta T25.Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Passat 3C 2.0 TDI 16V 2007 Moniurahihna vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vaihe 3
    Puhdista pyöräkotelon suojan kiinnikkeet.Käytä teräsharjaa.
  4. Vaihtaa Moniurahihna itse VW Passat Variant (3C5) 2.0 FSI 2008 -autoon
    Vaihe 4
    Ruuvaa lokasuojan reunakaaren kiinnikkeet irti.Käytä Torx-avainta T25.Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Kuinka poistaa VW PASSAT 2.0 TDI 4motion 2009 -auton Moniurahihna - helposti seurattavat online-ohjeet
    Vaihe 5
    Irrota pyörän kaaren suoja.
  6. Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Passat Variant (3C5) 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Vaihe 6
    Siirrä moniurahihnan kiristyspyörä sivuun.Käytä yhdistelmäavainta nro 16.
  7. Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Moniurahihna-osien vaihto Passat 3C 1.4 TSI EcoFuel 2005 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vaihe 7
    Irrota moniurahihna.
  8. VW PASSAT 2006 -auton Moniurahihna: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Vaihe 8
    Palauta kirityspyörä sen alkuperäiseen asentoonsa.
    Vaihto: moniurahihna – Passat B6 3C Variant. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Tarkista kiristyspyörän ja välihihnapyörän kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
  9. Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Moniurahihna Passat 3C 2007 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Vaihe 9
    Asenna moniurahihna.
  10. VW PASSAT 2.0 TDI Moniurahihna vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vaihe 10
    Siirrä moniurahihnan kiristyspyörä sivuun.Käytä yhdistelmäavainta nro 16.
    Vaihto: moniurahihna – Passat 3C5. Vinkki:
    Varmista, että moniurahihna istuu kaikkiin hihnapyöriin hyvin.
  11. Vaihtaa Moniurahihna itse Passat 3C 2009 2.0 TDI -autoon
    Vaihe 11
    Palauta kirityspyörä sen alkuperäiseen asentoonsa.Käytä yhdistelmäavainta nro 16.
  12. Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 4motion 2010 -auton Moniurahihna: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Vaihe 12
    Asenna lokasuojan reunakaari paikoilleen.
  13. Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Passat Variant (3C5) 2005 -autoon - vinkkejä
    Vaihe 13
    Asenna ja kiristä pyörän kaaren suojuksen kiinnikkeet.Käytä Torx-avainta T25.Käytä kiintolenkkiavainta.
  14. Vaiheittaiset suositukset Passat 3C 2006 2.0 TDI 4motion -auton Moniurahihna-osien tee se itse -vaihtoon
    Vaihe 14
    Laske autoa.
    Vaihe 15
    Käytä moottoria muutama minuutti.Tämä on välttämätöntä, että osa toimii varmasti oikein.
    Vaihe 16
    Sammuta moottori.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Google Play AUTODOC CLUB-sovellus
App Store AUTODOC CLUB-sovellus
Korvata VW Passat Variant (3C5) Moniurahihna itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Passat Variant (3C5) Moniurahihna vaihtaminen - online-opas
VW Passat Variant (3C5) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Moniurahihna VW Passat Variant (3C5) 1.9 TDI - vaihto nõuanded
    Kuinka valita ja käyttää ajovalojen tiivistettä | AUTODOCIN vinkit
  • Vaihtaa Moniurahihna Passat 3C 2.0 TDI - vaihtovinkit
    6 vinkkiä, miten pidät automaattivaihteistosi hyvässä kunnossa I AUTODOC
  • Huolto vinkit - VW Passat Variant (3C5) 2.0 TDI 16V Moniurahihna vaihto-opas
    Miten sinun ei pitäisi kiillottaa auton koria | AUTODOC
  • Moniurahihna Passat 3C vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    4 HELPPOA NIKSIÄ MOTORISTEILLE | AUTODOC