Takaisin aiheisiin
Muita CITROËN-aiheita, jotka saattavat kiinnostaa sinua
Lämmityslaitteen puhallin
CITROËN XSARA Break (N2)
2
407
24.05.25
Sähkö vai oikea vika?
CITROËN C4 Grand Picasso II
2
614
20.05.23
Voinko sekoittaa erityyppisiä jarrunestettä?
CITROËN C3 I Hatchback (FC_, FN_)
1
558
25.06.20
Sähkökaavio jossa on johdinvärit
1
101
27.05.25
Robottivaihteiston käyttäytyminen seisottaessa
CITROËN C3 II (SC_)
1
367
14.06.23
lämmityslaitteen esivastus
CITROËN C5 III Farmari (RW_)
1
305
24.05.25
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.

SCAN ME
Elikkäs, olen varmaan 7 vuotta myöhässä kysymykseni kanssa. Ostin v. 2018 Jumperin, joka on vm. 2015 2.2 Hdi 110. Tuotiin Saksasta, mukana ei tullut huoltokirjaa eikä minkäänlaista huoltoaikataulua. Olen vaihdattanut öljyjä, suodattimia ja jarrunesteitä. Olisiko jotain muutakin pitänyt tehdä?
Varsinainen kysymykseni on kuitenkin, että eikö missään ole saatavana selkeää, taulukkomuotoista opasta, jossa lukisi että mitä kaikkea milloinkin olisi pitänyt huollattaa? Olen etsinyt netin läpi, eikä vaan löydy. Olisi kiva verrata siihen teettämiäni huoltoja, ja nähdä, onko jotain jäänyt puuttumaan. Saanko jostain hankittua esim. huoltokirjan, josta ne näkee? Latasin My Citroen -sovelluksen, mutta siitä näkee vain tulevat huollot.
Milloin esimerkiksi jäähdytysnesteet pitää /olisi pitänyt vaihtaa? Milloin pitää huoltaa ilmastointi?
Jos teistä jollakulla on huoltokirja/ohjeet tallessa, niin olisi ihan supermielenkiintoista kuulla, kuinka kattavat ohjeet siinä on annettu /jos joku voi ottaa valokuvan omastaan niin vielä parempi.
Kiitos!!!