AUTODOC FORUM / Auton keskustelut merkin mukaan / BMW / Käsivaihteiston kloppaava ääni käynnistettäessä ja tärinä ajon aikana

Takaisin aiheisiin

Käsivaihteiston kloppaava ääni käynnistettäessä ja tärinä ajon aikana
BMW 3 Sedan (E46)

  • BMW 3 Coupe (E46) 325 Ci
    @user_1898663 Sep 29, 2023
    Jäsen

    Olen tehnyt joitakin korjauksia, mutta ongelmat jatkuvat. Olen vaihtanut vetoakselin kumit, kardaanilaakerit sekä moottorikannattimien kumit, mutta auton tärinä ja ääni, joka kuuluu kloppaavana käsivaihteiston alta, eivät ole hävinneet. Erityisesti olen huomannut seuraavia asioita:

    1. Kun laitan auton vapaalle ja käynnistän sen, kuuluu kloppaava ääni käsivaihteiston alta. Tämä ääni häviää, kun auto on normaalisti käynnissä vapaalla.
    2. Kun vaihdan ykköselle vaihteelle ja lähden liikkeelle, ääntä ei kuulu, mutta kakkosella ajettaessa tuntuu lievää tärinää.
    3. Kolmoselle vaihteelle vaihdettaessa ja kaasun painaessa voimakkaasti, auto alkaa voimakkaasti täriseä. Kun vapautan kaasun, tärinä loppuu.
    4. Pakoputki näyttää heiluvan hieman.
    Vastaa

    Aloitettu

    29.09.23

    Uusin vastaus

    29.09.23

    Vastausta

    0

    Katselukertaa

    64

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata aiheisiin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!

Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.

Autodoc CLUB app qr-code
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

Autodoc CLUB App icon