AUTODOC FORUM / Auton keskustelut merkin mukaan / ALFA ROMEO / Pölysuojien ja pohjaanlyöntikumien vaihto

Takaisin aiheisiin

Pölysuojien ja pohjaanlyöntikumien vaihto
ALFA ROMEO

  • @Boused1987 Sep 23, 2020
    Jäsen

    Kaverit, kerro minulle, onko pölysuojien ja pohjaanlyöntikumien vaihtamisen arvoinen vaihtaessa iskunvaimentimia?

    Vastaa

    Aloitettu

    23.09.20

    Uusin vastaus

    04.10.20

    Vastausta

    5

    Katselukertaa

    292

  • @Stagn1985 Sep 24, 2020
    Jäsen

    Katso varaosien kulumista: jos pölysuojat eivät ole repeytyneet ja pohjaanlyöntikumit näyttävät uusilta, niin mitä hyötyä on käyttää enemmän rahaa?

    Vastaa
  • @Bart1990 Sep 24, 2020
    Jäsen

    Ehkä pistoke on kadonnut? Pohjassa, rungon alla, oikealla ja vasemmalla takaovien alueella on kumitulpilla suljetut tekniset reiät, jotka joskus putoavat sisälle tai ovat täysin kadonneet. Tarkista niiden läsnäolonsa kuopalla. Tarkista myös kaikkien ovien kumitiivisteiden tiiviys.

    Vastaa
  • @Eprint79 Sep 28, 2020
    Jäsen

    Olen samaa mieltä, en ole vaihtanut niitä ja iskunvaimentimet toimivat hyvin.

    Vastaa
  • @Lemp1985 Oct 02, 2020
    Jäsen
    Mielestäni on edelleen syytä vaihtaa niitä. Irrotat silti iskunvaimennin, ja pölysuojat ja pohjaanlyöntikumit eivät ole niin kalliita. Ja kuvittele, jos ne rikkoutuvat uuden iskunvaimentimen käytön aikana ja sinun on purettava ne uudelleen, mikä aiheuttaa lisäkustannuksia.
     
    Vastaa
  • @Ound1974 Oct 04, 2020
    Jäsen

    Olen samaa mieltä käyttäjän 3 kanssa. Ja myös pohjaanlyöntikumissa voi olla mikrohalkeamia, ja kulumista ei havaita sen pitkin. Sama tilanne on pölysuojalla. Sitten uudet iskunvaimentimet hajoavat nopeasti ja et edes huomaa syytä. Joten on parempi varoittaa toimintahäiriöstä.

    Vastaa

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata aiheisiin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!

Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.

Autodoc CLUB app qr-code
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

Autodoc CLUB App icon