AUTODOC FORUM / Auton keskustelut merkin mukaan / NISSAN / “Vesi pääsee Micra auton pohjaan “

Takaisin aiheisiin

“Vesi pääsee Micra auton pohjaan “
NISSAN MICRA I (K10)

  • @celoranta Sep 22, 2020
    Jäsen

    Hei. Auta selvittämään kuinka vesi pääsee auton pohjaan. Olen ajanut Micra yritysautoa 2 vuotta, eikä siinä ollut mitään. Eilen / tänään kuulen jarrutuksen aikana ja kun aiot liikkua liikkuvat aallot auton alla, kuten minusta näyttää oikealta puolelta. Mitä tehdä? Ja TALVI on edessä. Kyllä, ja tämä ei ole välttämätöntä kesällä. Kiitos avusta.

    Vastaa

    Aloitettu

    22.09.20

    Uusin vastaus

    02.10.20

    Vastausta

    3

    Katselukertaa

    437

  • @Sould1977 Sep 23, 2020
    Jäsen

    Tarkista, ettei ilmastointilaitteen viemäri ole tukossa (lauhteenpoisto). Olen usein nähnyt syyn veden pääsyyn auton sisätilaan juuri tämän vuoksi.
     

    Vastaa
  • @Goingwass Sep 28, 2020
    Jäsen

    Ehkä pistoke on kadonnut? Pohjassa, rungon alla, oikealla ja vasemmalla takaovien alueella on kumitulpilla suljetut tekniset reiät, jotka joskus putoavat sisälle tai ovat täysin kadonneet. Tarkista niiden läsnäolonsa kuopalla. Tarkista myös kaikkien ovien kumitiivisteiden tiiviys.
     

    Vastaa
  • @Taily1979 Oct 02, 2020
    Jäsen

    Auton pohjassa vettä ei ole mihinkään kerääntyä, varsinkaan sellaiseen määrään, että kuulet kuinka se virtaa, ainoa paikka, jossa tällainen määrä vettä voi kerätä, on kosket.Jos pistokkeita ei ole, sateen tai lätässä ajautumisen jälkeen vesi tulee kynnykseen ja jos tyhjennysaukot ovat tukossa, vesi pysyy siellä, kunnes se kuivuu

    Vastaa

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat vastata aiheisiin

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!

Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.

Autodoc CLUB app qr-code
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

Autodoc CLUB App icon