Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 LPG, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa ovenkahva NISSAN QASHQAI (J10, NJ10) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa etuoven kahva Nissan Qashqai J10-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Oven Kahva Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) -malliin ja muihin NISSAN-malleihin
Työkalut
Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. Tarvitsemasi työkalut:
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T20
Hylsyavain nro 10
Kiintolenkkiavain
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Pyörökärkipihdit
Muovinen verhoilun irrotustyökalu
Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Vaihtotoimenpide on samanlainen sekä vasemmalle että oikealle ovenkahvalle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa auton ovi.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista ovenkahvan koristepaneeli. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  3. Vaihe 3
    NISSAN QASHQAI Oven Kahva vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä ovenkahvan kiinnike irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Oven Kahva itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Poista ovenkahva.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota ovipahvi. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. Vinkki:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ota sähköikkunan liitin irti ikkunansäätimestä.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Oven Kahva-osien vaihto NISSAN QASHQAI -autoon - lataa kuvitettu opas
    Poista sähköikkunan säädin.
  8. Vaihe 8
    NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kiinnitä sähköikkunan liitin ikkunansäätimeen.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Käynnistä sytytys.
  10. Vaihe 10
    Poista ikkunannostimen kiinnikkeiden kannet.
    Vaihe 11
    NISSAN QASHQAI Oven Kahva vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Laske ikkunalasi.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. AUTODOC suosittelee:
    Jatka ikkunalasin laskemista, kunnes sen kiinnikkeet tulevat näkyviin.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Oven Kahva itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Sammuta sytytys.
  12. Vaihe 13
    NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Kierrä ikkunalasin kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - vinkkejä
    Nosta lasia vähän ja irrota se.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin vinkki:
    Pidä lasia kiinni, kun nostat sen välttääksesi vammoja.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva-osien tee se itse -vaihtoon
    Kierrä oven sisäkahvan kiinnike irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 2012 -auton Oven Kahva - online-opas
    Irrota oven sisäkahva.
  16. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä ovipaneelin kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  17. Vaihe 18
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota sähköikkunan johtosarja.
  18. Vaihe 19
    NISSAN QASHQAI Oven Kahva vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota sähköikkunan liitin. Käytä pyörökärkipihtejä.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Oven Kahva itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Kierrä ovipaneelin kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva - helposti seurattavat online-ohjeet
    Poista ovipaneeli yhdessä ikkunansäätimen kytkentöjen kanssa.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. Ammattilaiset suosittelevat:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  21. Vaihe 22
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Poista oven ulkokahvan kiinnikkeen kansi. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  22. Vaihe 23
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Oven Kahva-osien vaihto NISSAN QASHQAI -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti oven ulkokahvan kiinnike. Käytä Torx-avainta T20. Käytä kiintolenkkiavainta.
  23. Vaihe 24
    NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Poista oven ulkokahva.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  24. Vaihe 25
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Poista oven ulkokahvan tiivisteet.
  25. Vaihe 26
    NISSAN QASHQAI Oven Kahva vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Vapauta oven ulkokahvan mekanismi. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  26. Vaihe 27
    Vaihtaa Oven Kahva itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Irrota oven ulkokahvan johto.
  27. Vaihe 28
    NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Laita oven ulkokahvan johto paikalleen.
  28. Vaihe 29
    Kuinka vaihtaa Oven Kahva NISSAN QASHQAI -autoon - vinkkejä
    Asenna oven ulkokahvan mekanismi.
  29. Vaihe 30
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN QASHQAI -auton Oven Kahva-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna oven ulkokahvan tiivisteet.
  30. Vaihe 31
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 2012 -auton Oven Kahva - online-opas
    Asenna uusi oven ulkokahva.
    Vaihto: ovenkahva – Nissan Qashqai J10. Vinkki:
    Kun asennat osaa, älä käytä liikaa voimaa, ettet vaurioita sitä.Tarkista, että kahva toimii oikein.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Oven Kahva itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Oven Kahva vaihtaminen - online-opas
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Liukuoven kahva NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 - vaihto nõuanded
    8 huonoa ajotapaa | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takaovenkahva ja etuovenkahva Nissan Qashqai j10 1.5 dCi - vaihtovinkit
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad Liukuoven kahva vaihto-opas
    Tee se itse -auton äänieristys | AUTODOCin vinkit
  • Takaovenkahva ja etuovenkahva Nissan Qashqai j10 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Mitä tehdä, jos autosi lämmitin ei toimi | AUTODOCin vinkit