Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä hylsyä nro 18. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 8
Ruuvaa irti kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä yhdistelmäavainta nro 18. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 9
Irrota kallistuksenvakaajan tanko.
Vaihto: koiranluu – Seat Leon 1P1. AUTODOCin asiantuntijoiden vinkki:
Tarkasta kallistuksenvakaajan puslien kunto. Vaihda ne tarvittaessa.
Asenna uusi kallistuksenvakaajan tanko ja kiristä kiinnikkeet. Käytä yhdistelmäavainta nro 19. Käytä kuusiokoloavainta nro H5. Käytä kiintolenkkiavainta.
Vaihe 12
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan joustintukeen. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 65 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 13
Kiristä kiinnike, joka yhdistää kallistuksenvakaajan kallistuksenvakaajan tankoon. Käytä hylsyä nro 19. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 65 Nm vääntömomentilla.
Vaihe 14
Käsittele kaikki kallistuksenvakaajan nivelet. Käytä kuparitahnaa.
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi
Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja
Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Skannaa
Voit ladata sovelluksen:
- skannaamalla QR-koodi
- lataa App Storesta
- lataa Google Playsta
SEAT Leon Hatchback (1P1) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
Mitä tehdä, jos TPMS-valo palaa | AUTODOCin vinkit
5 yleisintä syytä, miksi jousitus kolisee | AUTODOCin vinkit
5 auton sisätilojen puhdistusvirhettä | AUTODOCin vinkit