Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.9 TDI, VW Golf IV Cabriolet (1E) 2.0, VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.9 TDI, VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.6, VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.8, VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.8 Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Työkalut
Vaihto: koiranluu – VW GOLF Mk III Convertible (1E7). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Teräsharja
WD-40-monitoimiaine
Yhdistelmäavain nro 16
Hylsyavain nro 16
Momenttiavain
AUTODOC suosittelee:
  • Vaihda kallituksenvakaajat VW GOLF Mk III Convertible (1E7) -autoon pareittain.
  • Molemmat saman akselin kallistuksenvakaajat vaihdetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: koiranluu – VW GOLF Mk III Convertible (1E7). Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Nosta auton keula ylös ja tue se.
    Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa Koiranluu VW GOLF -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Puhdista kallistuksenvakaajan kiinnikeet. Käytä teräsharjaa. Levitä WD-40-monitoimiainetta.
  2. Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa VW GOLF -auton Koiranluu – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka yhdistävät kallistuksenvakaajan vakaajatankoon ja pyöräntuennan tukivarteen. Käytä yhdistelmäavainta nro 16. Käytä momenttiavainta.
  3. Vaihe 4
    VW GOLF Koiranluu vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irroita kallistuksenvakaajan yhdystanko.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat VW Golf IV Cabriolet (1E) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Golf IV Cabriolet (1E) Koiranluu itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Golf IV Cabriolet (1E) Koiranluu vaihtaminen - online-opas
VW Golf IV Cabriolet (1E) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Kallistuksenvakaajan yhdystanko VW Golf IV Cabriolet (1E) 1.8 - vaihto nõuanded
    5 yleisintä virhettä moottoritilassa työskenneltäessä | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Tanko kallistuksenvaimennin Golf 4 Cabrio 1.6 - vaihtovinkit
    Kuinka pestä auto talvella | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Golf IV Cabriolet (1E) 2.0 Kallistuksenvakaajan yhdystanko vaihto-opas
    5 yleisintä virhettä itse tehdyn öljynvaihdon aikana | AUTODOCin vinkit
  • Tanko kallistuksenvaimennin Golf 4 Cabrio vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Tee se itse -auton äänieristys | AUTODOCin vinkit