Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 MultiFuel, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.5, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6, VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 FSI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TFSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.9 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI 16V, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI, VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI, VW Jetta Mk5 (1K) 1.4 TSI Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.
Samankaltainen ohjevideo
Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa
Kaikki vaihdettavat osat – Lukko Jetta Mk5 (1K) -malliin ja muihin VW-malleihin
Kuinka vaihtaa Ovilukko VW Jetta 1k2 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Ovilukko
Kuinka vaihtaa Takaluukun lukko VW Jetta 1k2 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Takaluukun lukko
Kuinka vaihtaa Tavaratilan lukko VW Jetta 1k2 1.9 TDI -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen
Tavaratilan lukko
Työkalut
Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). Luettelo tarvittavista työkaluista:
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T20
Torx-kärkihylsy T30
XZN-hylsy nro 6
Kiintolenkkiavain
Maalarinteippi
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Muovinen verhoilun irrotustyökalu
Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). AUTODOCin vinkki:
  • Vaihtotoimenpide oikean ja vasemman etuoven lukoille on samanlainen.
  • Huom! Kaikki työ VW JETTA III (1K2) -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Lukko VW Jetta 1k2 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa auton ovi.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VW Jetta Mk5 (1K) 1.9 TDI 2006 -auton Lukko – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota muovisuojus oven reunasta. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  3. Vaihe 3
    VW Jetta 1k2 1.6 2007 Lukko vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kierrä irti oven lukkosylinterin kiinnike. Käytä Torx-avainta T20.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Lukko itse VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 FSI 2008 -autoon
    Poista oven lukkosylinteri. Käytä muovista verhoilun irrotustyökalua.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VW JETTA 2.0 TDI 2009 -auton Lukko - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota kahvan lukituskaapeli. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Lukko VW Jetta Mk5 (1K) 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Poista ovenkahva.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Lukko-osien vaihto VW JETTA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Kierrä irti ovenkahvan pidike. Käytä Torx-avainta T20.
  8. Vaihe 8
    VW JETTA 2006 -auton Lukko: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Kierrä irti ulomman ovipaneelin kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Lukko VW Jetta 1k2 2007 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Käytä maalarinteippiä estääksesi auton muoviosien ja maalattujen osien vahingoittumisen.
  10. Vaihe 10
    VW JETTA 2.0 TFSI Lukko vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Kierrä irti ulomman ovipaneelin kiinnikkeet. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Lukko itse VW Jetta 1k2 2009 1.9 TDI -autoon
    Poista ulompi ovipaneeli.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  12. Vaihe 12
    Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI 2010 -auton Lukko: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Poista oven avausmekanismi. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Lukko VW Jetta Mk5 (1K) 2005 -autoon - vinkkejä
    Poista oven suojakansi.
    Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). Vinkki:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset VW Jetta 1k2 2006 2.0 TDI -auton Lukko-osien tee se itse -vaihtoon
    Kierrä irti oven lukon kiinnikkeet. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä kiintolenkkiavainta.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI 16V 2007 -auton Lukko - online-opas
    Irrota oven lukko.
  16. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Lukko VW Jetta 1k2 2005 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Irrota oven lukon liitin.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu irrottaessasi sitä.
  17. Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa VW Jetta Mk5 (1K) 1.9 TDI 2006 -auton Lukko – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Irrota ovilukon toimilaitteen kaapeli.
  18. Vaihe 18
    Poista oven lukko.
    Vaihe 19
    VW Jetta 1k2 1.6 2007 Lukko vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Kiinnitä ovilukon toimilaitteen kaapeli.
  19. Vaihe 20
    Vaihtaa Lukko itse VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 FSI 2008 -autoon
    Asenna uusi lukko.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: oven lukko – VW JETTA III (1K2). Älä käytä liikaa voimaa, jotta osa ei vahingoitu asennuksen aikana.
  20. Vaihe 21
    Kuinka poistaa VW JETTA 2.0 TDI 2009 -auton Lukko - helposti seurattavat online-ohjeet
    Kiristä oven lukon kiinnikkeet. Käytä XZN-hylsyä nro 6. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 21 Nm vääntömomentilla.
  21. Vaihe 22
    Kuinka vaihtaa Lukko VW Jetta Mk5 (1K) 2010 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Käsittele oven lukon liitin. Käytä silikonirasvaa.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VW Jetta Mk5 (1K) Lukko itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

• - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VW Jetta Mk5 (1K) Lukko vaihtaminen - online-opas
VW Jetta Mk5 (1K) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Etuoven lukko VW Jetta Mk5 (1K) 2.0 TDI 16V - vaihto nõuanded
    Jäähdytysnesteiden vertailutesti | AUTODOC
  • Vaihtaa Lukkolaite VW Jetta 1k2 1.9 TDI - vaihtovinkit
    Kuinka estää auton ikkunoita huurtumasta | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VW Jetta Mk5 (1K) 1.6 Oven lukitus vaihto-opas
    Ilmamassamittarin tarkistus | AUTODOCin vinkit
  • Oven lukko VW Jetta 1k2 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    5 vinkkiä uusille kuljettajille | AUTODOCin vinkit