Milloin vaihtaa Polttoainesuodatin AUDI A6 -autossa
Osakategorian Polttoainesuodatin suositeltu vaihtoväli: 12 month / 15000 km
Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.8 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.8, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.7 T, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.7 T quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.8, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.8, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.0, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 3.0, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 3.0 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4, AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.7 T quattro Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin AUDI A6 C5 Avant -malliin [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin Audi A6 C5 Avant-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Polttoainesuodatin A6 Avant (4B5, C5) -malliin ja muihin AUDI-malleihin
Työkalut
Vaihto: polttoainesuodatin – Audi A6 C5 Avant. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Nyloninen puhdistusharja
Yleispuhdistussuihke
Hylsyavain nro 7
Hylsyavain nro 10
Nestesäiliö
Kiintolenkkiavain
Jarrukiila
Vaihto: polttoainesuodatin – Audi A6 C5 Avant. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Varmista etttä työtila on ilmastoitu riittävän tehokkaasti. Polttoainehöyryt ovat myrkyllisiä.
  • Huom! Kaikki työ Audi A6 C5 Avant -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin AUDI A6 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa tankin luukku.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa AUDI A6 -auton Polttoainesuodatin – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä polttoainesäiliön korkki irti.
  3. Vaihe 3
    Tue pyörät kiiloilla.
    Vaihe 4
    AUDI A6 Polttoainesuodatin vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Nosta autoa käyttämällä autonostinta tai aseta se rasvamontun päälle.
  4. Vaihe 5
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse AUDI A6 -autoon
    Kierrä auton korin muovisen suojakannen kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 6
    Kuinka poistaa AUDI A6 -auton Polttoainesuodatin - helposti seurattavat online-ohjeet
    Poista auton korin muovinen suojakansi.
  6. Vaihe 7
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin AUDI A6 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ota valmiiksi säiliö nesteitä varten esille.
  7. Vaihe 8
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Polttoainesuodatin-osien vaihto AUDI A6 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Puhdista polttoaineputket. Käytä nylonista puhdistusharjaa. Käytä yleispuhdistussprayta.
  8. Vaihe 9
    AUDI A6 -auton Polttoainesuodatin: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Löysää polttoaineensuodattimen letkujen kiristimiä. Käytä hylsyä nro 7. Käytä kiintolenkkiavainta.
  9. Vaihe 10
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Polttoainesuodatin AUDI A6 -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Kierrä polttoainesuodattimen kannatin irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  10. Vaihe 11
    AUDI A6 Polttoainesuodatin vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota putket polttoainesuodattimesta.
  11. Vaihe 12
    Vaihtaa Polttoainesuodatin itse AUDI A6 -autoon
    Irroita polttoainesuodatin.
    Vaihto: polttoainesuodatin – Audi A6 C5 Avant. Ammattilaiset suosittelevat:
    Ole varovainen. Polttoainetta voi valua suodattimen kotelosta ja letkuista.
  12. Vaihe 13
    AUDI A6 -auton Polttoainesuodatin: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Irroita polttoainesuodattimen pidike.
    Vaihto: polttoainesuodatin – Audi A6 C5 Avant. Vinkki:
    Ole varovainen. Polttoainetta voi valua suodattimen kotelosta ja letkuista.
  13. Vaihe 14
    Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin AUDI A6 -autoon - vinkkejä
    Kiinnitä polttoainesuodatin pidikkeeseen.
  14. Vaihe 15
    Vaiheittaiset suositukset AUDI A6 -auton Polttoainesuodatin-osien tee se itse -vaihtoon
    Asenna uusi polttoainesuodatin paikoilleen.
    Vaihto: polttoainesuodatin – Audi A6 C5 Avant. AUTODOCin vinkki:
    Muista varmistaa että suodatin on oikein päin! Suodattimessa olevat nuolet kuvaavat polttoaineen kulkusuuntaa.Kun suoritat asennusta, pidä huoli, että pölyä ja likaa ei joudu öljynsuodattimen koteloon.Huomio! Käytä laadukkaita suodattimia – Audi A6 C5 Avant.
  15. Vaihe 16
    Tee se itse -vaihto: AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 2002 -auton Polttoainesuodatin - online-opas
    Kierrä polttoainesuodattimen kiinnike kiinni. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat AUDI A6 C5 Avant (4B5) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata AUDI A6 Avant (4B5, C5) Polttoainesuodatin itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
AUDI A6 Avant (4B5, C5) Polttoainesuodatin vaihtaminen - online-opas
AUDI A6 Avant (4B5, C5) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Polttoainesuodatin AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 - vaihto nõuanded
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Polttoainesuodatin Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI quattro - vaihtovinkit
    TOP 4 tuotetta auton puhdistamiseen | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.9 TDI Polttoainesuodatin vaihto-opas
    Mitä tehdä, jos turvatyynyn merkkivalo palaa | AUTODOCin vinkit
  • Polttoainesuodatin Audi A6 C5 Avant vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka estää auton ikkunoita huurtumasta | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille AUDI-malleille