Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 LPG, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa sytytyspuola NISSAN QASHQAI 1 (J10) -merkkiseen autoon [OHJEVIDEO AUTODOC]

Kuinka vaihtaa sytytyspuola Nissan Qashqai J10-autoon – vaihto-ohje
Työkalut
Vaihto: sytytyspuola – Nissan Qashqai J10. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Hylsyavain nro 8
Hylsyavain nro 10
Kiintolenkkiavain
Pyörökärkipihdit
Tasapäinen ruuvimeisseli
Mikrokuitupyyhe
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: sytytyspuola – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Kaikkien sylintereiden sytytyspuolien vaihto suoritetaan samalla tavalla.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: sytytyspuola – Nissan Qashqai J10. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa konepelti.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
  3. Vaihe 3
    NISSAN QASHQAI Sytytyspuola vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Irrota kampikammion ilmanvaihtoletku ilmakanavasta. Käytä pyörökärkipihtejä.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Sytytyspuola itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Irrota ilmansuodattimen imuletkussa olevat pidikkeet ja kiinnikkeet. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota ilmansuodattimen kumikurkku ilmansuodattimen kotelosta.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola NISSAN QASHQAI -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Ruuvaa irti kiinnikkeet, jotka kiinnittävät kuristusventtiilin imusarjaan. Käytä hylsyä nro 8. Käytä kiintolenkkiavainta.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Sytytyspuola-osien vaihto NISSAN QASHQAI -autoon - lataa kuvitettu opas
    Vapauta pidike ja irrota kiinnike ja alipaineletku imusarjasta lähellä kuristusventtiiliä. Käytä pyörökärkipihtejä.
  8. Vaihe 8
    NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Ruuvaa imusarjan kannattimen kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10.
  9. Vaihe 9
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Sytytyspuola NISSAN QASHQAI -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Irrota jarrutehostimen letku imusarjasta.
  10. Vaihe 10
    NISSAN QASHQAI Sytytyspuola vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Ruuvaa imusarjan kiinnikkeet irti. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  11. Vaihe 11
    Vaihtaa Sytytyspuola itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Irrota imusarja.
  12. Vaihe 12
    NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Peitä imusarjan kanavat mikrokuituliinalla, jotta sen sisään ei mene pölyä ja likaa.
  13. Vaihe 13
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola NISSAN QASHQAI -autoon - vinkkejä
    Irrota liitin sytytyspuolasta.
  14. Vaihe 14
    Vaiheittaiset suositukset NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola-osien tee se itse -vaihtoon
    Irroita sytytyspuolan kannatin. Käytä hylsyä nro 10.
  15. Vaihe 15
    Tee se itse -vaihto: NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 2012 -auton Sytytyspuola - online-opas
    Irrota sytytyspuola sytytystulpan reiästä.
  16. Vaihe 16
    Puhdista lika, pöly ja roskat sytytystulpan reiän sisältä.
    Vaihe 17
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Asenna uusi sytytyspuola sytytystulpan koloon. Varmista, että kuulet naksahduksen, jotta tiedät, että sytytyspuola on paikoillaan.
  17. Vaihe 18
    Käsittele sytytyspuolan liitin elektroniikan puhdistusspraylla. Spray suojaa sähkösiä kontaktipintoja korroosiolta ja hapettumiselta ja vähentää kosketusvastusta.
    Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kiinnitä sytytyspuolan kiinnikkeet Käytä hylsyä nro 10. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 7 Nm vääntömomentilla.
  18. Vaihe 20
    NISSAN QASHQAI Sytytyspuola vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Laita sytytyspuolan liitos kiinni.
  19. Vaihe 21
    Vaihtaa Sytytyspuola itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Ota mikrokuituliina pois imusarjan päältä.
  20. Vaihe 22
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Sytytyspuola - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota imusarjan tiiviste. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Sytytyspuola itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Sytytyspuola vaihtaminen - online-opas
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Puola NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 - vaihto nõuanded
    Mitä tehdä, jos ABS-valo syttyy | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Puola Nissan Qashqai j10 1.5 dCi - vaihtovinkit
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad Puola vaihto-opas
    Kuinka pestä auto talvella | AUTODOCin vinkit
  • Puola Nissan Qashqai j10 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Moottorin jäähdytystuulettimen vaihto | AUTODOCin vinkit