Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) 1.4 16V, VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) 1.6 16V Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Tällä videolla näytetään samanlaisen auton osan vaihtotoimenpide toisessa ajoneuvossa

Kaikki vaihdettavat osat – Sytytyspuola Astra Mk IV (G) Sedan (T98) -malliin ja muihin VAUXHALL-malleihin
Työkalut
Vaihto: sytytyspuola – VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon. Tarvitsemasi työkalut:
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Torx-kärkihylsy T20
Torx-kärkihylsy T30
Kiintolenkkiavain
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Sorkkarauta
Mikrokuitupyyhe
Lokasuojan suojapeite
Vaihto: sytytyspuola – VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
  • Kaikkien sylintereiden sytytyspuolien vaihto suoritetaan samalla tavalla.
  • Huom! Kaikki työ VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon -auton parissa – tulee tehdä moottorin ollessa sammutettuna.
Suorita vaihtaminen seuraavassa järjestyksessä:
  1. Vaihe 1
    Avaa konepelti.
    Vaihe 2
    Käytä suojapeitettä suojaamaan auton maalipinta ja muoviset osat.
    Vaihe 3
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola VAUXHALL ASTRA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kierrä ilmanjakokotelon kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T20.
  2. Vaihe 4
    Kuinka vaihtaa VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Poista ilmanjakokotelo.
  3. Vaihe 5
    VAUXHALL ASTRA Sytytyspuola vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Ruuvaa moottorin suojakannen kiinnikkeet irti. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  4. Vaihe 6
    Vaihtaa Sytytyspuola itse VAUXHALL ASTRA -autoon
    Irrota öljysäiliön korkki.
  5. Vaihe 7
    Irroita öljynsuodattimen suojus.
    Vaihe 8
    Kuinka poistaa VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola - helposti seurattavat online-ohjeet
    Suojaa öljyntäyttöaukko mikrokuituliinalla, jotta järjestelmään ei pääse pölyä ja likaa.
  6. Vaihe 9
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola VAUXHALL ASTRA -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Irroita konepelti.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: sytytyspuola – VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon. Älä käytä liikaa voimaa osaa irrottaessasi, koska se voi vahingoittaa sitä.
  7. Vaihe 10
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Sytytyspuola-osien vaihto VAUXHALL ASTRA -autoon - lataa kuvitettu opas
    Ota mikrokuituliina öljyntäyttöaukon päältä pois.
  8. Vaihe 11
    VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola: vaihe-vaiheelta -vaihto-opas
    Asenna öljynsuodattimen suojus paikoilleen.
  9. Vaihe 12
    Kuinka kauan vaihtaminen kestää: Sytytyspuola VAUXHALL ASTRA -autoon - informatiivinen PDF-käsikirja
    Puhdista sytytyspuolan pultit.
  10. Vaihe 13
    VAUXHALL ASTRA Sytytyspuola vaihto: online-oppaat ja video-oppaat
    Irrota liitin sytytyspuolasta. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  11. Vaihe 14
    Vaihtaa Sytytyspuola itse VAUXHALL ASTRA -autoon
    Kierrä sytytyspuolan pultit irti. Käytä Torx-avainta T30. Käytä kiintolenkkiavainta.
  12. Vaihe 15
    VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola: tee se itse -korjaamokäsikirja
    Nosta sytytyspuola. Käytä sorkkarautaa.
  13. Vaihe 16
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola VAUXHALL ASTRA -autoon - vinkkejä
    Irrota sytytyspuola sytytystulpan reiästä.
  14. Vaihe 17
    Vaiheittaiset suositukset VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola-osien tee se itse -vaihtoon
    Puhdista sytytystulpan syvennykset liasta, pölystä ja roskista.
  15. Vaihe 18
    Tee se itse -vaihto: VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) 1.7 CDTI 16V 2004 -auton Sytytyspuola - online-opas
    Asenna uusi sytytyspuola sytytystulpan koloon. Varmista, että kuulet naksahduksen, jotta tiedät, että sytytyspuola on paikoillaan.
  16. Vaihe 19
    Kuinka vaihtaa Sytytyspuola VAUXHALL ASTRA -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Kiristä sytytyspuolan pultit. Käytä Torx-avainta T30. Käytä momenttiavainta. Kiristä sitä 7 Nm vääntömomentilla.
  17. Vaihe 20
    Kuinka vaihtaa VAUXHALL ASTRA -auton Sytytyspuola – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Käsittele sytytyspuolan liitin elektroniikan puhdistusspraylla. Spray suojaa sähkösiä kontaktipintoja korroosiolta ja hapettumiselta ja vähentää kosketusvastusta.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat VAUXHALL Astra Mk4 (G) Sedan (T98) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) Sytytyspuola itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) Sytytyspuola vaihtaminen - online-opas
VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Puola VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) 1.7 CDTI 16V - vaihto nõuanded
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Puola VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon 1.6 16V - vaihtovinkit
    Kuinka vaihtaa pyöränpultti | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VAUXHALL Astra Mk IV (G) Sedan (T98) 1.4 16V Puola vaihto-opas
    Moottorin jäähdytystuulettimen vaihto | AUTODOCin vinkit
  • Puola VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) Saloon vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Kuinka kiillottaa vanha moottorikoppa kiiltäväksi | AUTODOCin vinkit

Ammattimaiset oppaat yleisimmille VAUXHALL-malleille