Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
VOLVO V50 (545) 1.6 D, VOLVO V50 (545) D4, VOLVO V50 (545) D3, VOLVO V50 (545) 2.4, VOLVO V50 (545) 2.4, VOLVO V50 (545) T5, VOLVO V50 (545) 2.0 D, VOLVO V50 (545) T5 AWD, VOLVO V50 (545) 1.8, VOLVO V50 (545) 1.6, VOLVO V50 (545) 2.0, VOLVO V50 (545) D5, VOLVO V50 (545) T5, VOLVO V50 (545) T5 AWD, VOLVO V50 (545) 1.8 FlexFuel, VOLVO V50 (545) 2.4 AWD, VOLVO V50 (545) 2.4 Tdi, VOLVO V50 (545) D2, VOLVO V50 (545) 2.0 FlexFuel, VOLVO V50 (545) 2.0 CDI, VOLVO V50 (545) 2.0 D4, VOLVO V50 (545) 1.8 BiFuel Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takaluukun kaasujousi VOLVO V50 1 (P12) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa takaluukun kaasujousi Volvo V50 MW-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Takaluukun Kaasujousi V50 (545) -malliin ja muihin VOLVO-malleihin
Työkalut
Vaihto: takaluukun kaasujousi – Volvo V50 MW. Työkalut, joita saatat tarvita:
Tasapäinen Ruuvimeisseli
Vaihteistonostin
Vaihto: takaluukun kaasujousi – Volvo V50 MW. AUTODOCin vinkki:
  • Takaluukun kaasujouset on vaihdettava oikealla ja vasemmalle puolelle yhtä aikaa.
  • Takaluukun kaasujousen vaihtoprosessi on identtinen oikealle ja vasemmalle puolelle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: takaluukun kaasujousi – Volvo V50 MW. Suositeltu vaiheiden järjestys:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Takaluukun Kaasujousi VOLVO V50 -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa takaluukku.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa VOLVO V50 -auton Takaluukun Kaasujousi – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Tue takaluukkua. Käytä vaihteistonostinta.
  3. Vaihe 3
    VOLVO V50 Takaluukun Kaasujousi vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Vapauta varmistinrengas, joka yhdistää kaasujousen takaluukkuun. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Takaluukun Kaasujousi itse VOLVO V50 -autoon
    Vapauta varmistinrengas, joka yhdistää kaasujousen auton runkoon. Käytä tasapäistä ruuvimeisseliä.
    Vaihto: takaluukun kaasujousi – Volvo V50 MW. AUTODOC suosittelee:
    Jotta vältyt vaurioilta, pitele takaluukkua, kun irrotat kaasujouset.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa VOLVO V50 -auton Takaluukun Kaasujousi - helposti seurattavat online-ohjeet
    Irrota takaluukun kaasujousi.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Takaluukun Kaasujousi VOLVO V50 -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Puhdista kaasujousen asennuskohdat.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Takaluukun Kaasujousi-osien vaihto VOLVO V50 -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna uusi takaluukun kaasujousi.
    Vaihto: takaluukun kaasujousi – Volvo V50 MW. AUTODOCin asiantuntijat suosittelevat:
    Jotta vältyt vaurioilta, pitele takaluukkua, kun asennat kaasujousen.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 0
Etsitkö sopivia renkaita?

Katso, mitkä rengaskoot ja vannekoot sopivat VOLVO V50 (MW, 545) -mallille.

Profiilisi on sinun henkilökohtainen assistenttisi

Se voi seurata kuluja, pitää lokia ja vaihtoaikataulua sekä tallentaa korjausoppaita, muistiinpanoja ja asiakirjoja

Asenna AUTODOC CLUB -sovellus!
Henkilökohtainen autokulujen hallinta, huoltovinkkejä, muistutuksia tulevista ajanvarauksista ja huoltoväleistä, tee se itse -korjausohjeita - kaikki tämä puhelimellasi.
Korvata VOLVO V50 (545) Takaluukun Kaasujousi itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
Skannaa

Voit ladata sovelluksen:

  • - skannaamalla QR-koodi
  • - lataa App Storesta
  • - lataa Google Playsta
VOLVO V50 (545) Takaluukun Kaasujousi vaihtaminen - online-opas
VOLVO V50 (545) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Takaluukun kaasuiskunvaimennin VOLVO V50 (545) D2 - vaihto nõuanded
    Auton tarkastukset, jotka kannattaa tehdä talven jälkeen | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takaluukun kaasujouset Volvo v50 mw 2.0 D - vaihtovinkit
    Auton laturin korjaus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - VOLVO V50 (545) 1.6 D Takaluukun kaasuiskunvaimennin vaihto-opas
    Venttiilikopan kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Takaluukun kaasujouset Volvo v50 mw vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Miten avata auto ilman avaimia | AUTODOCin vinkit