Tärkeää!
Näitä vaihtoon liittyviä ohjeita ei voida soveltaa:
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.5 dCi, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0, NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 Allrad Näytä lisää

Työvaiheet saattavat vaihdella hieman auton rakenteen perusteella.

Kuinka vaihtaa takavalot NISSAN QASHQAI (J10, NJ10) -merkkiseen autoon [AUTODOC -OHJEVIDEO]

Kuinka vaihtaa takavalot Nissan Qashqai J10-autoon – vaihto-ohje
Kaikki vaihdettavat osat – Takavalot Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) -malliin ja muihin NISSAN-malleihin
Vaihtoehtoiset tuotteet
Kuinka vaihtaa Takavalo Nissan Qashqai J10 1.5 dCi -malliin – vaiheittaiset ohjeet yksinkertaiseen autonkorjaukseen Takavalo
Työkalut
Vaihto: takavalot – Nissan Qashqai J10. Luettelo tarvittavista työkaluista:
Elektroniikan puhdistusspray
Momenttiavain
Hylsyavain nro 10
Kiintolenkkiavain
Vaihto: takavalot – Nissan Qashqai J10. AUTODOCin vinkki:
  • Vaihda molemmat takavalot samaan aikaan.
  • Vaihtotoimenpide on identtinen oikealle ja vasemmalle takavalolle.
  • Kaikki työvaiheet suoritetaan moottori sammutettuna.
Vaihto: takavalot – Nissan Qashqai J10. Käytä seuraavaa menetelmää:
  1. Vaihe 1
    Kuinka vaihtaa Takavalot NISSAN QASHQAI -autoon - ilmaiset PDF- ja video-oppaat
    Avaa takaluukku.
  2. Vaihe 2
    Kuinka vaihtaa NISSAN QASHQAI -auton Takavalot – vaiheittaiset ohjekirjat ja video-oppaat
    Kierrä kiinnikkeet irti, jotka yhdistävät takavalon auton koriin. Käytä hylsyä nro 10. Käytä kiintolenkkiavainta.
  3. Vaihe 3
    NISSAN QASHQAI Takavalot vaihto: ilmaiset korjaamokäsikirjat
    Poista takavalo.
    Vaihto: takavalot – Nissan Qashqai J10. Ammattilaiset suosittelevat:
    Älä käytä liiallista voimaa, kun irrotat osan. Muutoin voit vaurioittaa sitä.
  4. Vaihe 4
    Vaihtaa Takavalot itse NISSAN QASHQAI -autoon
    Irrota johtosarja takavalosta.
  5. Vaihe 5
    Kuinka poistaa NISSAN QASHQAI -auton Takavalot - helposti seurattavat online-ohjeet
    Käsittele takavalojen liittimet. Käytä silikonirasvaa.
  6. Vaihe 6
    Kuinka vaihtaa Takavalot NISSAN QASHQAI -autoon: lataa PDF-oppaat ja video-ohjeet
    Kytke johtosarja uudelleen takavaloon.
  7. Vaihe 7
    Kuinka vaikeaa on tehdä itse: Takavalot-osien vaihto NISSAN QASHQAI -autoon - lataa kuvitettu opas
    Asenna uusi takavalo.
    AUTODOC suosittelee:
    Vaihto: takavalot – Nissan Qashqai J10. Älä käytä liikaa voimaa asennuksen aikana. Tämä voi vahingoittaa osaa.
Kommenttia – 2
  • S.E.
    06.09.2025 09:45
    Jäsen
    Hyvä ohje. Työ näyttää helpolta. Kuka tahansa voi tämän ohjeen perusteella itse vaihtaa takavalon. Olen nainen ja ostin elämäni ensimmäisen auton ja korjaamon arviolasku takavalon vaihdosta on päätä huimaava. En taida viedäkään autoa heidän laitettavaksi, vaan vaihdan takavalon itse. Nyt vain työkaluostoksille. Iso kiitos teille ohjeesta. Tällaisia ohjeita lisää. :)
    • @Eva Andersson
      09.09.2025 11:30
      S.E.
      Jäsen
      Kiitos paljon mukavasta kommentistasi.
Oliko tästä ohjekirjasta hyötyä?
Arvioi tämä ohjekirja asteikolla 1 - 5. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.
Käyttäjää äänesti – 1
Tarvitsetko uudet renkaat?

Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat NISSAN Qashqai / Qashqai+2 I (J10, NJ10) -mallille

Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.

NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Takavalot vaihtaminen - online-opas
NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) vinkkejä ja temppuja
Näytä lisää
  • Kuinka vaihtaa Takavalot NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 1.6 - vaihto nõuanded
    Kuinka poistaa naarmut auton muovipinnoista | AUTODOCin vinkit
  • Vaihtaa Takavalot Nissan Qashqai J10 1.5 dCi - vaihtovinkit
    Jarrusatuloiden kunnostus itse | AUTODOCin vinkit
  • Huolto vinkit - NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) 2.0 dCi Allrad Takavalot vaihto-opas
    Kuinka valitset käytetyn auton katumatta valintaasi
  • Takavalot Nissan Qashqai J10 vaihto - ilmaiseksi videovinkkejä
    Tee se itse -sohvapöytä moottorilohkosta
Autodoc CLUB App icon
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.
Korvata NISSAN Qashqai / Qashqai +2 I (J10, NJ10) Takavalot itse - skannaa QR-koodi ja lataa AUTODOC CLUB -sovellus!
SCAN ME