MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) korjausopas

Korjausohjeet ja ohjevideot MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) -autolle

Kuinka korjaat MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) (01.2004 - 12.2016) -auton: valitset vain mallin tai auton osan
Merkki
Malli
Autonosakategoria

Vaiheittainen MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) -auton tee se itse -korjaus ja -huolto

MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) (01.2004 - 12.2016) korjaaminen tee itse: vaiheittainen opas

Katsotuimmat auton korjauksen ohjevideot

• L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) 3.2 DI-D 4WD (KB8T) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etupyörän laakerit ja ABS-anturit MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2015 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa raitisilmasuodatin MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2.5 DI-D (KA4T) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa akku MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) 2014 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa raidetangon sisäpää ja raidetangon pää MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa takaiskunvaimennin MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2013
    Kuinka vaihtaa öljynsuodatin ja moottoriöljy MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) 3.2 DI-D 4WD (KB8T) ohjekirja lataa
    Kuinka vaihtaa etujoustintuki MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2015 huolto: ohjevideo
    Kuinka vaihtaa etukallistuksenvakaajan yhdystangot ja puslat MITSUBISHI L200 KA -autoon [OHJEVIDEO]
  • L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2.5 DI-D (KA4T) ilmainen käsikirja lataa
    Kuinka vaihtaa jäähdytin ja jäähdytysneste MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) 2014 omistajan käsikirja verkossa
    Kuinka vaihtaa takajarrurummut ja -kengät MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2.5 DI-D 4WD (KB4T) korjaus tee se itse - auton opetusvideo
    Kuinka vaihtaa moniurahihna MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • Video-ohjeet L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) 2013
    Kuinka vaihtaa takavalo MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa taempi ABS-anturi MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa taempi ABS-anturi MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa etujarrusatula, liukutapit ja jarruletku MITSUBISHI L200 KA -autoon [OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa etujarrusatula, liukutapit ja jarruletku MITSUBISHI L200 KA -autoon [OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa tuulilasin pesurin pumppu MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa tuulilasin pesurin pumppu MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
  • Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
    Kuinka vaihtaa polttoainesuodatin MITSUBISHI L200 KA -autoon [AUTODOC-OHJEVIDEO]
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi oppaista? Voit esittää kysymyksen tästä vaihdosta verkkofoorumillamme .
Haluatko lisää hyödyllistä tietoa?

Kysy kysymyksiä tai jaa korjauskokemuksesi autofoorumilla. Tilaa päivitykset, jotta et missaa uusia oppaita.

L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) kokemuksia Kysy foorumilla
L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) korjaus itse
Vinkit AUTODOC CLUBILTA
Näytä lisää
  • MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) huolto ja korjauksen virheet
    Ajoneuvon ilmastoinnin kompressorin kunnostaminen itse
  • L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) huolto vinkit
    Kuinka ja miksi käyttää kiveniskusuoja-aineita | AUTODOCIN vinkit
  • MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) korjaus tee se itse - vinkit
    Ilmastoinnin puhdistusvaahdot sprayitä vastaan: Kumpi on parempi? | AUTODOC
  • MITSUBISHI L 200 / Triton Pick-up (KA_T, KB_T) vinkkejä huolto
    Kuinka tarkistaa moottorin jäähdytystuuletin | AUTODOCIN vinkit
Tarvitsetko uudet renkaat?

Katso, mitkä rengas- ja vannekoot sopivat MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB) -mallille

Tekniset tiedot MITSUBISHI L200 / Triton IV Pick-up (KA, KB)
Tällä hetkellä tuotannossa olevat moottorit 2.4, 2.4 4WD, 2.4 CNG, 2.4 Flex, 2.4 Flex 4WD, 2.4 Triton HLS Flex 4WD, 2.5 D, 2.5 D 4WD, 2.5 DI-D, 2.5 DI-D 16V 4WD, 2.5 DI-D 4WD, 2.8 D 4WD, 3.2 DI-D, 3.2 DI-D 4WD, 3.2 DI-D Triton 4WD, 3.2 DI-D Triton GLX 4WD, 3.2 DI-D Triton Savana 4WD, 3.5, 3.5 4WD, 3.5 Flex 4WD, 3.5 Flexfuel 4WD, 3.5 Triton 4WD, 3.5 Triton Flexfuel 4WD
Maksimiteho [kW] 151
Minimiteho [kW] 55
Maksimiteho [hv] 205
Minimiteho [hv] 75
Sylintereitä enint. 6
Sylintereitä väh. 4
Sylinteritilavuus (cc) maks. 3497
Sylinteritilavuus (cc) min. 2351
Moottorin iskutilavuus maks. 3.5
Moottorin iskutilavuus min. 2.4
Moottorin tyyppi Bensiinimoottori, Diesel
Vetotapa Neliveto, Takaveto
Aktivoi henkilökohtainen apulaisesi auton huoltoon!

Seuraa kuluja, hallinnoi huoltotietoja, aikatauluta vaihdot ja paljon muuta.

Ohjeet yleisimmille MITSUBISHI-malleille
Autodoc CLUB App icon
Aika vaihtaa osia? Saat vielä parempia tarjouksia sovelluksessamme.
Skannaa QR-koodi AUTODOC CLUB -sovellus
SCAN ME